استفاده از «شاد» برای مشترکان همراه اول تا پایان سال تحصیلی رایگان است
مدیرعامل اپراتور همراه اول:

استفاده از «شاد» برای مشترکان همراه اول تا پایان سال تحصیلی رایگان است

مدیرعامل اپراتور همراه اول گفت: امسال استفاده از پلتفرم شاد برای مشترکان همراه اول از آغاز سال تحصیلی تا پایان آن کاملاً رایگان است.

به گزارش بازار، مهدی اخوان بهابادی در حاشیه بازدید سرپرست وزارت آموزش و پرورش از مرکز مانیتورینگ پلتفرم شاد در جمع خبرنگاران افزود: همراه اول با نگاه ایفای نقش خودش در حوزه مسئولیت اجتماعی به سرمایه گذاری در شبکه شاد اقدام و زیرساخت‌ها و نرم افزارهای لازم را براساس سیاست‌های وزارت آموزش و پرورش مهیا کرد و این خدمت یک سال تحصیلی کامل در خدمت معلمان و دانش آموزان بود.

وی گفت: چون این کار، بومی و بدون سابقه قبلی است در ابتدای راه اندازی نواقصی داشت که به مرور زمان تکمیل شد و هم در حوزه خود سرویس و هم بحث توسعه زیرساختی آن منجر به افزایش سرعت و کیفیت سرویس شد.

مدیر عامل اپراتور همراه اول افزود: در بازگشایی مدارس در سال جدید هم پیش بینی ما این است که نرم افزار هم برای دانش آموزان و هم معلمان کیفیت لازم را داشته باشد و به نیازها پاسخ دهد.

بهابادی گفت: البته دو دسته مشکل وجود داشت که به خود نرم افزار به صورت خاص برنمی گردد و مثلاً برخی جاها به دلیل مشکلات اتصال کاربر به شبکه اینترنت کشور از جمله خود اپراتورها با سرعت اینترنت مواجه بودند که این امر روی کیفیت ارائه خدمت نرم افزار تأثیر می‌گذاشت.

وی افزود: امسال هم نرم افزار شاد برای مشترکان همراه اول از آغاز سال تحصیلی تا پایان آن کاملاً رایگان است و سیم کارت‌های لازم تدارک دیده شده است که اگر والدین یا دانش آموزان دسترسی ندارند در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرد.

مدیر عامل اپراتور همراه اول گفت: یکی از اتفاقات خوبی که امسال با همکاری وزارت آموزش و پرورش اتفاق می‌افتد این است که اگر امروز در شورای عالی فضای مجازی مصوب شود، فراخوانی را اعلام خواهیم کرد که انواع و اقسام شرکت‌ها و بخش خصوصی که در حوزه آموزش و پرورش در فضای مجازی فعالیت می‌کنند بتوانند از بستر شاد نیز به عنوان یک پلتفرم مادر ارائه کنند و خدمات خودشان را به دانش آموزان و معلمان براساس سیاست‌ها و اصول مورد نظر وزارت آموزش و پرورش ارائه کنند که معتقدیم این کار تحولی جدی در حوزه خدمات شاد خواهد بود.

کد خبر: ۱۰۷٬۵۸۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha