۲۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۱
افزایش شعبات لوله بازکنی یاسان سرویس در تهران

افزایش شعبات لوله بازکنی یاسان سرویس در تهران

شرکت خدماتی یاسان سرویس در تهران با بکارگیری از امکاناتی که دارد، نزدیک به دو دهه است که فعالیت های خود را در حوزه لوله بازکنی آغاز نموده و در این سال ها توسعه یافته و سوابق زیادی را کسب کرده است.

به گزارش بازار، شرکت خدماتی یاسان سرویس در تهران با بکارگیری از امکاناتی که دارد، نزدیک به دو دهه است که فعالیت های خود را در حوزه لوله بازکنی آغاز نموده و در طی این سال ها توسعه یافته و سوابق زیادی را برای خود کسب کرده است. این شرکت از ابتدای آغاز فعالیت خود اولویت را بر رضایت مشتریان بعد از پایان کار قرار داده و همین امر موجب استقبال روز افزون متقاضیان از خدمات این شرکت شده است.

با ساختار پیچیده ای که امروزه شبکه های فاضلاب ساختمانی پیدا کرده اند، طبیعتا نیاز به خدماتی همچون لوله بازکنی در سراسر شهر نیز با افزایش تقاضا روبرو شده، به همین جهت شرکت یاسان سرویس نیز تمام تلاش خود را برای تحت پوشش قرار دادن کلیه مناطق استان تهران بکار برده تا پاسخگوی نیاز همه ساکنین در حوزه فعالیت های خود باشد.

افزایش سه برابری نیروهای یاسان سرویس

عامل تاثیر گذار در بیشتر شدن تعداد کارکنان یک شرکت مربوط به سطح نیاز و تقاضای مردم به فعالیت هایی است که آن  شرکت انجام می دهد، به این صورت که با افزایش هر چه بیشتر درخواست ها جهت ارائه خدمات، شرکت هم موظف به استخدام نیرو های کاری بیشتر برای خود بوده و با آموزش مهارت های مورد نیاز، آماده پاسخگویی نیاز های مشتریان است.

افزایش نیرو های یاسان سرویس هم در دو سال اخیر به علت اقبال مردم به این شرکت برای انجام خدماتشان افزایش چشمگیری کرده و مدیران شرکت هم با توجه به این تقاضای بالا اقدام به جذب نیروی کار بیشتر کرده و باعث ایجاد اشتغال برای افراد زیادی شده اند، که می توان این مورد را یکی از موفقیت های کسب شده شرکت در طی سال های انجام فعالیت خود نام گذاری کرد.

عملکرد موفق یاسان سرویس در دو دهه اخیر

فعالیت شرکت یاسان سرویس از همان ابتدای تاسیس بصورت حرفه ای شروع شده و با گذشت زمان پیشرفت آن ادامه دار بوده، و می توان گفت نمره عالی در انجام خدمات خود کسب کرده است. چگونگی عملکرد این شرکت در سال های اخیر را هم از افزایش در تعداد کارکنان آموزش دیده و حرفه ای، تهیه و بکار گیری از تجهیزات پیشرفته و بیشتر شدن تعداد شعبات در مناطق گوناگون می توان مورد ارزیابی قرار داد.

افزایش شعبات و ایجاد پوشش سراسری محلات تهران

در شهرهای بزرگی مانند تهران داشتن یک مرکز خدماتی برای پاسخگویی به درخواست مشتریان مناطق مختلف به علت عواملی مانند طولانی بودن مسیر نواحی به یکدیگر و ترافیک های موجود که باعث اتلاف وقت و معطل شدن مشتری میشود، کافی نبوده و هر شرکت خدماتی معتبر باید مراکز مختلفی در محلات مختلف شهر ایجاد کند.

دستگاه فنر روش رایج لوله بازکنی

شرکت لوله بازکنی یاسان سرویس نیز با توجه به فوری بودن نیاز به خدماتش تلاش خود را در زمینه افزایش تعداد شعبات خود کرده و تقریبا میتوان گفت که فعالیت های این شرکت سراسر محلات تهران را تحت پوشش قرار داده. در ادامه به مناطقی که بیشترین تقاضا را برای ارائه خدمات دارند اشاره خواهیم کرد.

شمال تهران : الهیه، سعادت آباد، پاسداران، نیاوران، مینی سیتی، زعفرانیه، جردن، ولنجک و تجریش

شرق تهران : نارمک، پیروزی، تهرانپارس، قنات کوثر، افسریه، وحیدیه و نظام آباد

غرب تهران : جنت آباد، پونک، ستارخان، چهاردیواری، شهرک نفت، صادقیه، اکباتان و تهرانسر

مرکز تهران : یوسف آباد، جمهوری، خیابان ولیعصر، عباس آباد، توحید

جنوب تهران : جوادیه، راه آهن، نعمت آباد، منیریه، شوش و سایر محلات جنوب

لازم به ذکر است که کیفیت خدمات و هزینه ها در تمامی محلات یکسان بوده و بر اساس پارامتر های از پیش تعیین شده عملیاتی می گردند.

ارتقای سطح خدمات

ارتقای سطح خدمات شرکت یاسان سرویس بر پایه افزایش رضایتمندی مشتریان خود بوده و برای بدست آوردن آن همه مجموعه بهترین عملکرد خود را در هنگام انجام کار به نمایش می گذارند. داشتن یک الگوی کاری منظم، برنامه ریزی برای گسترش فعالیت های شرکت، استفاده از تجربیات گذشته و بطور کلی هدف دار بودن مجموعه و هماهنگی در آن باعث بالاتر رفتن روز افزون کیفیت خدمات این شرکت شده است.

همانطور که می دانید مشکل گرفتگی لوله های فاضلاب ایراد غیر قابل تحملی است، از این رو حضور فنی کار ماهر در کمترین زمان ممکن می تواند از گسترش ایراد جلوگیری کند. حضور فوری در محل نیز، نیاز به هماهنگی داشته و تنها از سمت یک شرکت معتبر و سطح اول با نیروهای آموزش دیده و فعال در سراسر شهر امکان پذیر است.

ویژگی های شرکت خدماتی یاسان سرویس

همانطور که گفته شد هدف همه شرکت های خدماتی از جمله یاسان سرویس، ارائه خدمات مناسب و جلب رضایت مشتریان است. از آنجایی که شرکت های خدماتی مانند لوله بازکنی در شرایطی فعالیت های خود را انجام می دهند که نیازمند تجهیزات پیشرفته و کارکنان مجرب می باشند، و این دو مورد را می توانیم اولین سلاح رقابتی بین شرکت ها برای جذب مشتری نام ببریم.

باز کردن گرفتگی فاضلاب

به غیر از تنوع امکانات فیزیکی شرکت و مهارت کارکنان از عوامل دیگری که در کیفیت خدمات تاثیر می گذارند و نوعی ویژگی برای شرکت محسوب می شوند باید به تعهد اخلاقی و رفتاری کارکنان با مشتری، نحوه پاسخگویی و ارائه خدمات و سهولت در انجام خدمات اشاره کرد. همراه کردن همه این خصلت ها با رفع گرفتگی لوله های فاضلاب بصورت تضمینی فاکتور مهمی بر کیفیت خدمات شرکت های معتبر است.

رعایت نکات بهداشتی و ایمنی در هنگام انجام کار از سوی سرویسکاران الزامی می باشد. استفاده از فنر های مخصوص برای هر نوع لوله و ضد عفونی کردن آن ها بسیار لازم و حیاتی است.

دسترسی به خدمات یاسان سرویس چگونه است؟

برای دسترسی به شرکت های خدماتی راه های مختلفی وجود دارد که متقاضیان می توانند از آنها برای درخواست هایشان کمک بگیرند. ولی بهترین راه موجود به علت دسترسی عموم مردم به اینترنت استفاده از سایت های معتبر شرکت ها است که برای بدست آوردن اطلاعات دقیق و راهنمایی در رابطه با مشکل پیش آمده و همچنین آسایش بیشتر مشتریان می باشد.

شرکت یاسان سرویس نیز در حوزه خدمات لوله بازکنی و مشکلات موجود در حوزه آن اطلاعات و رهنمود های دقیق برای مشتریان خود ارائه کرده و این امر موجب آسان شدن کار متقاضیان در پیدا کردن راه های رفع مشکلاتشان شده است. همه این ویژگی های گفته شده باعث افزایش مشتریان این شرکت شده و اطمینان از حضور یک شرکت تخصصی و معتبر را به همراه داشته است.

کد خبر: ۱۰۷٬۵۶۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha