۲۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۰
تالارداران زنجانی تسهیلات دریافت می‌کنند
رئیس اتحادیه تالار و رستوران داران زنجان:

تالارداران زنجانی تسهیلات دریافت می‌کنند

زنجان- بازرگان، رئیس اتحادیه تالار و رستوران داران زنجان با بیان اینکه تالارهای پذیرایی در استان حداقل ماهیانه بین ۱۰۰ تا ۱۵۰ میلیون تومان ضرر می کنند، گفت: تالارداران تسهیلات دریافت می‌کنند.

محمد بازرگان در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه طی دو سال گذشته ویروس کرونا خسارت بسیار زیادی را به هتل داران وارد کرده است،گفت: در این روزهای کرونایی استقبال مردم از برگزاری مراسم عروسی در تالارها در استان بسیار کم شده است.

وی اظهار کرد: تالارهای پذیرایی در استان زنجان حداقل ماهیانه بین ۱۰۰ تا ۱۵۰ میلیون تومان ضرر می کنند. 

رئیس اتحادیه تالار و رستوران داران زنجان با بیان اینکه خسارت وارده به تالارها قابل جبران نیست،گفت: شرایط سبب شده تا هر روز یکی از تالارها از گردونه فعالیت و چرخه اقتصادی خارج شود و بسیاری از تالارها دچار ورشکستگی شدند. 

بازرگان از اختصاص تسهیلات به تالارداران استان زنجان خبرداد و ابراز داشت: میزان تسهیلات ارائه شده براساس وضعیت و متراژ تالار است و میزان سقف تسهیلات ارائه شده به تالارداران ۳۰۰ تا ۴۵۰ میلیون تومان با کارمزد ۱۲ درصد است.

وی افزود: تالارهایی که نیاز به دریافت تسهیلات دارند شناسایی شده و اسامی آنها به اتاق اصناف کشور ارسال شده و حدود ۱۵ تالار در استان زنجان در شرایط کرونا به علت خسارت زیاد فعالیت خود را تعطیل کردند.

رئیس اتحادیه تالار و رستوران داران زنجان یاد آورشد: از دولت درخواست می شود دیگر مانع فعالیت تالارداران نشوند و امیدواریم بعد از ایام ماه صفر شاهد مراسم عقد و عروسی در تالارها باشیم.

کد خبر: ۱۰۷٬۵۵۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha