۲۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۱
مخابرات کردستان رتبه دوم کشور در تحقق برنامه های FTTH را کسب کرد
مدیر مخابرات منطقه کردستان:

مخابرات کردستان رتبه دوم کشور در تحقق برنامه های FTTH را کسب کرد

سنندج- مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: این شرکت موفق به کسب رتبه دوم کشور در تحقق برنامه های FTTH شده است و این موفقیت مهمی برای استان به شمار می رود.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه کردستان، آزاد حکمت با اشاره به اینکه تکنولوژی FTTH به عنوان آخرین خدمت مخابراتی در بستر تلفن ثابت و دیتا طی چند سال اخیر در سطح استان به مشتریان ارائه می شود، گفت: این مجموعه در راستای تحقق برنامه ها و اهداف تعیین شده این شاخص گام های بلندی برداشته است که کسب رتبه دوم این شاخص در سطح کشور از ابتدای سالجاری تا کنون موید این مهم است.

وی به تشریح فعالیت ها و اجرای پروژه های زیر ساختی برای ارائه ی تکنولوژی نوین FTTH پرداخت و افزود: طبق بررسی های کارشناسی شده در قالب یک تیم متخصص نسبت به ایجاد زیرساخت و تامین تجهیزات و سرمایه گذاری لازم، برای این تکنولوژی بر اساس هدف های معیین در نقاط مختلف استان اقدام شده است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان با اشاره به اینکه شاخص درصد تحقق برنامه های FTTH  به صورت هفتگی توسط شرکت مخابرات ایران ارزیابی می شود، عنوان کرد: بر اساس نتایج اعلام شده خوشبختانه با تلاش گروهی و همت همکاران، رتبه دوم کشوری این حوزه را از ابتدای سال جاری تا کنون به خود اختصاص داده ایم.

وی درصد تحقق برنامه های FTTH در سال جاری را یادآور شد و گفت: تحقق ۱۵۶ درصدی برنامه های این شاخص در منطقه کردستان بیانگر توجه ویژه به ارائه آن به مشتریان همزمان با رشد تکنولوژی های جدید است.

حکمت افزود: در حال حاضر پنج هزار و ۲۳۱مشترک FTTH در استان کردستان وجود دارد که تعداد چهار هزار و ۴۴۷ مورد آنها به عنوان مشتریان فعال ثبت شده اند.

وی با اشاره به اینکه برنامه مخابرات منطقه ارائه FTTH به مشتریان و متقاضیان واجد شرایط در سطح استان است، اضافه کرد: تلاش داریم در نقاط جدیدی که زیرساخت تلفن ثابت نصب و راه اندازی می شود طبق برنامه ریزی مد نظر شرکت مخابرات ایران در این راستا نسبت به ایجاد زیر ساخت FTTH اقدام نماییم.

مدیر مخابرات منطقه کردستان عنوان کرد: در حال حاضر در تمام شهرستان های استان کردستان تکنولوژی FTTH ارائه می شود.

حکمت افزود: در پروژه FTTH، فیبر نوری جایگزین کابل مسی منازل شده که با این تکنولوژی سرویس و بسته‌های نامحدود مخابراتی به مشترکان ارائه می شود.

کد خبر: ۱۰۷٬۵۳۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha