۲۲ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۴
تعرفه آرایشگاههای زنانه از سوی سازمان صمت زنجان افزایش نمی یابد
رئیس اتحادیه آرایشگاه های زنانه شهرستان زنجان:

تعرفه آرایشگاههای زنانه از سوی سازمان صمت زنجان افزایش نمی یابد

زنجان-نهاوندی،رئیس اتحادیه آرایشگاه های زنانه شهرستان زنجان گفت: در مدت سه سال تنها دو درصد تعرفه آرایشگاههای زنانه از سوی سازمان صنعت،معدن و تجارت استان افزایش یافته و این در مقابل گرانی ها کم است.

طلعت نهاوندی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه آرایشگاههای زنانه در زنجان با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کنند، گفت: متاسفانه این صنف در استان در ایام کرونا هم بیشترین خسارت را متحمل شدند و دولت هیچ گونه حمایتی را  از این صنف تاکنون نداشته است. 

وی اظهار کرد: درصد زیادی از آرایشگران در استان سرپرست خانوار بوده و اجاره نشین هستند و با کمترین تعرفه خدمات لازم را ارائه می دهند و در مدت سه سال تنها دو درصد تعرفه آرایشگاههای زنانه از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان افزایش یافته و این در مقابل گرانی ها و تحریم ها بسیار کم است و ظلم بسیار بزرگی در حق آرایشگران است. 

رئیس اتحادیه آرایشگاه های زنانه شهرستان زنجان گفت: در ایام کرونا آرایشگاه‌های زنانه بیشترین خسارت از کرونا را دیدند و بیشتر مشاغل آسیب دیده از کرونا تسهیلات دریافت کردند ولی صنف آرایشگران تسهیلاتی دریافت نکرده است. 

نهاوندی تاکید کرد: در راستای جلوگیری از شیوع کرونا موارد بهداشتی با دقت رعایت شده و بازرسی سرزده توسط اتحادیه از آرایشگاههای زنانه روزانه انجام می شود.

وی افزود: از دولت درخواست می شود از صنف آرایشگران هم حمایت لازم را داشته باشد چرا که کرونا بیشترین آسیب را به این صنف وارد کرد و افراد زیادی بیکار شدند. 

رئیس اتحادیه آرایشگاه های زنانه شهرستان زنجان تصریح کرد: همچنین از سازمان صنعت،معدن و تجارت استان درخواست می شود نسبت به افزایش تعرفه آرایشگاههای زنانه در استان مساعدت لازم را داشته باشند. 

نهاوندی افزود: در استان زنجان آرایشگاه های زیر زمینی نداریم و فعالیت شان قانونی بوده و پروانه کسب دارند. 

کد خبر: ۱۰۷٬۴۵۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha