۲۲ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۹
سودآوری ۲۵۷ ریالی «بانک دی» به ازای هر سهم| بانکی که در سرمایه گذاری های سودآور موفق عمل کرد
بررسی «بازار» از چکیده آمار صورت های مالی؛

سودآوری ۲۵۷ ریالی «بانک دی» به ازای هر سهم| بانکی که در سرمایه گذاری های سودآور موفق عمل کرد

صورت های مالی بانک دی نشان می دهد که این بانک به ازای هر سهم در سال ۹۹ مبلغ ۲۵۷ ریال سود کسب کرده و از طرفی در پی انجام سرمایه گذاری ها موفق عمل کرده است.

به گزارش بازار، طبق گزارش های موجود در سامانه کدال، صورت های مالی بانک دی نشان می دهد که سود این بانک در سال مالی گذشته از محل سرمایه گذاری های انجام شده ۱۱۳۱ درصد افزایش یافته است. این افزایش سود به دلیل برنامه ریزی های موفق مدیران بانک بوده که در سال مالی گذشته توانسته است از این محل با انجام سرمایه گذاری های درست سود آوری خود را افزایش دهد.
صورت های مالی بانک دی در سامانه کدال بیانگیر این است که علاوه بر افزایش سود سرمایه گذاری، درآمدهای غیرمشاع این بانک نیز در همین سال ۷۶ درصد رشد کرده است.  
علاوه بر این این بانک دی به ازای هر سهم در سال مالی ۹۹، مبلغ ۲۵۷ ریال سود تولید کرده است که این رقم می تواند رقم قابل توجهی باشد.

طبق گزارش موجود سامانه کدال از صورت های مالی بانک دی در دوره منتهی به ۱۴۰۰.۰۳.۲۲ میزان سرمایه گذاری در سپرده و گواهی سپرده بانکی این بانک ۶۷۱ میلیارد و ۷۵۵ میلیون ریال بوده که این رقم در سال گذشته و در همین تاریخ ۳۱۱ میلیارد و ۹۴۱ میلیون ریال بوده است

گفتنی است؛ طبق گزارش موجود سامانه کدال از صورت های مالی بانک دی در دوره منتهی به ۱۴۰۰.۰۳.۲۲ میزان سرمایه گذاری در سپرده و گواهی سپرده بانکی این بانک ۶۷۱ میلیارد و ۷۵۵ میلیون ریال بوده که این رقم در سال گذشته و در همین تاریخ ۳۱۱ میلیارد و ۹۴۱ میلیون ریال بوده است.
جمع بدهی های این بانک نیز در پایان عملکرد واقعی منتهی به( ۱۴۰۰.۰۳.۲۲) ۳۵ میلیارد و ۹۸۵ میلیون ریال را نشان می دهد که این رقم در سال گذشته آن (پایان سال مالی ۹۹) ۲۵ میلیارد و ۷۸۵ میلیون ریال بوده است.

خالص دارایی های بانک دی در پایان عملکرد واقعی به تاریخ(۲۲ .۰۳. ۱۴۰۰) ۷۸ میلیارد و ۷۶۶ میلیون ریال رسیده است که این رقم در سال ماقبل آن ۲۵ میلیارد و ۷۸۵ میلیون ریال بوده است

در صورتهای مالی این بانک آمده است، خالص دارایی های بانک دی در پایان عملکرد واقعی به تاریخ(۲۲ .۰۳. ۱۴۰۰) ۷۸ میلیارد و ۷۶۶ میلیون ریال رسیده است که این رقم در سال ماقبل آن ۲۵ میلیارد و ۷۸۵ میلیون ریال بوده است.
همچنین جمع هزینه های این بانک در صورت سود و زیان دوره منتهی به تاریخ  ( ۲۲.۰۳ .۱۴۰۰) ۴۳ میلیارد و ۸۶۰ میلیون ریال رسیده که این رقم در سال قبل آن ۹۷۴ میلیارد و ۱۱۶ میلیون ریال را نشان می دهد.

کد خبر: ۱۰۷٬۳۱۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha