۲۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۷
پیگیری وضعیت دپو کالاهای فاسدشدنی در گمرکات
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس مطرح کرد

پیگیری وضعیت دپو کالاهای فاسدشدنی در گمرکات

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: با توجه به ماموریت رئیس مجلس برای بررسی وضعیت دپو کالاهای فاسدشدنی در گمرک‌های کشور، سه عضو کمیسیون اقتصادی برای بازدید از مبادی واردات کالاهای فاسد شدنی انتخاب شدند.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، غلامرضا مرحبا سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، در تشریح جلسه امروز (یک شنبه ۲۱  شهریور ماه) کمیسیون متبوع خود، گفت: بررسی طرح استفساریه تبصره (۱) ماده (۲۲) قانون نظام صنفی مصوب ۱۳۹۲ در دستور کار امروز کمیسیون اقتصادی قرار داشت و در خصوص طرح اصلاح قانون استفاده از خدمات تخصصی و حرفه‌ای حسابداران بود که پس از بررسی در شور دوم به کمیسیون برگشت. مقرر شد رای گیری نهایی بعد از انجام اصلاحات مختصر در متن، روز سه شنبه انجام شود.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، اضافه کرد: ادامه بررسی طرح مالیات بر عایدی سرمایه نیز دستور کار دیگر کمیسیون اقتصادی مجلس بود. البته این طرح اصلاح قانون پایانه های فروشگاهی و سامانه مودیان و بخشی از قانون ماالیات مستقیم است. مرکز پژوهش‌های مجلس، سازمان امور مالیاتی و سایر دستگاه‌ها نظراتشان را بیان کرده و یک بند آن به تصویب رسید. همچنین مقرر شد اعضای کمیسیون با وزیر اقتصاد نیز مذاکراتی داشته باشند تا پس از استفاده از نظرات کارشناسان دولت و تجمیع نظرات طرح جامعی تدوین شود.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس اضافه کرد: با توجه به تذکرات نمایندگان در جلسه هفته گذشته صحن مجلس، دکتر قالیباف رئیس مجلس ماموریتی به کمیسیون اقتصادی برای بررسی وضعیت دپو داروها و کالاهای فاسدشدنی در گمرک‌ها و ارائه گزارش به مجلس داد. از این رو در نشست امروز کمیسیون اقتصادی سه نماینده عضو کمیسیون برای بازدید از مبادی واردات کالاهای فاسدشدنی انتخاب شدند تا پس از بررسی شرایط، گزارشی را تهیه و به مجلس ارائه کنند.

کد خبر: ۱۰۷٬۳۱۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha