۲۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۵
کارگروه مشترک وزارت جهاد و کمیسیون کشاورزی برای تدوین احکام برنامه هفتم توسعه تشکیل می‌شود
سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس:

کارگروه مشترک وزارت جهاد و کمیسیون کشاورزی برای تدوین احکام برنامه هفتم توسعه تشکیل می‌شود

سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی ومحیط زیست مجلس، گفت: کارگروه مشترکی بین وزارت جهاد و کمیسیون کشاورزی در راستای تعامل در تدوین احکام برنامه هفتم توسعه تشکیل می‌شود.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، احد آزادی خواه سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی ومحیط زیست مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در تشریح نشست امروز (یکشنبه ۲۱ شهریورماه) کمیسیون با حضور وزیر جهاد کشاورزی، گفت: در این نشست وزیر جهاد کشاورزی برنامه‌های خود را در خصوص کشاورزی قراردادی، تامین جوجه یک روزه، واردات تخم مرغ نطفه دار و تامین کالاهای اساسی مانند گندم و ذرت ارائه کرد.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ساداتی نژاد توضیحاتی را در خصوص کشاورزی قراردادی و توسعه کمی کشت محصولات اساسی کشاورزی مطرح کرد، ادامه داد: مقرر شد هر دو هفته یک بار وزیر جهاد کشاورزی در کمیسیون حاضر و موضوعات مرتبط را در تعامل با اعضای کمیسیون کشاورزی پیگیری کند.

سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی ومحیط زیست مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: وزارت جهاد کشاورزی طی هفته جاری اولین قرار داد کشاورزی قراردادی را منعقد کرده که این شروع اقدامی بسیار ارزشمند است و کمیسیون نیز با آن موافقت دارد.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، افزود: با توجه به نزدیک شدن به ایام ارائه برنامه هفتم توسعه به مجلس مقرر  شد کارگروه مشترکی بین وزارت جهاد کشاورزی و کمیسیون کشاورزی مجلس تشکیل و احکام این برنامه در حوزه اختیارات وزارت جهاد کشاورزی در تعامل با نمایندگان عضو این کمیسیون تدوین شود.

کد خبر: ۱۰۷٬۳۰۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha