۲۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۴
قیمت گوشت قرمز در زنجان کنترل شود
استاندار زنجان:

قیمت گوشت قرمز در زنجان کنترل شود

زنجان- استاندار زنجان بر لزوم کنترل قیمت گوشت قرمز در استان زنجان تاکید کرد و گفت: قیمت یکسانی برای گوشت قرمز تنظیم و ارائه شود.

به گزارش خبرنگار بازار، فتح‌الله حقیقی ظهر یکشنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار استان در محل استانداری زنجان، گفت: مواردی که در معیشت مردم نقش اساسی دارند باید به جد مورد توجه قرار گیرد و در اولویت باشد. 

وی با بیان اینکه نظارت بر قیمت و کیفیت نان از جمله این اولویت ها است، اظهار کرد: مسئولان به این موارد به خوبی توجه کرده و ورود جدی داشته باشند.  

استاندار زنجان با بیان اینکه نظارت از نانوایی ها در استان باید تقویت شود، گفت: منتظر گزارش ناظران نمی مانم و شخصا سرزده از نانوایان بازرسی می کنم و اگر موارد مصوب برای نانوایان در خصوص وزن چانه و قیمت نان مغایرت داشته باشد با متخلف از جمله نانوا یا بازرسان بدون هیچ اغماضی برخورد می‌شود.

حقیقی تاکید کرد: در هر نانوایی یک کتابچه برای ثبت گزارش نتیجه بازدید بازرسان اختصاص داده شده و  عدم ثبت مشخصات مورد نظر و یا هر گونه تخلف در ثبت گزارش‌های این کتابچه‌ها را در گام نخست از چشم ناظران خواهم دید. 

وی بر لزوم رعایت هر چه بیشتر مصوبات مربوط به حوزه نان در استان تاکید کرد و گفت: نانوایان باید وزن چانه و قیمت های مصوب نان را روی دیوار نصب کنند اگر این کار را انجام ندهند، تخلف است. 

استاندار زنجان از وضعیت توزیع نهاده های دام و طیور به موضوع گوشت مرغ و  قرمز  احساس رضایت کرد و ابراز کرد: توزیع گوشت مرغ نسبت به سال گذشته دو برابر افزایش یافته است.

حقیقی بر لزوم کنترل قیمت گوشت قرمز در استان زنجان تاکید کرد و افزود: هر قصابی برای خود قیمت متفاوت داشته باشد، فرهنگ شایسته ای نیست و این مساله مردم را آزار می دهد و معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری زنجان در اسرع وقت، قیمت یکسانی را برای گوشت قرمز تنظیم و ارائه دهد. 

وی گفت: در قیمت تنظیمی برای گوشت قرمز باید دقت شود که هم پایین‌تر از جاهای دیگر باشد و اینکه ارسال آن به سایر استان‌ها صرفه اقتصادی نداشته باشد. 

استاندار زنجان همچنین بر لزوم پیگیری اقدامات مربوط به انبار کالاهای ضروری  تاکید کرد و یادآور شد: باید بازرسی ها تقویت شود و در شرایط سخت معیشتی مواجه شدن با قیمت های متفاوت برای کالاهای یکسان، روح و روان مردم را به شدت آزار می‌دهد.

حقیقی بر لزوم نظارت‌های میدانی برای تنظیم قیمت ها تاکید کرد و گفت: در این خصوص همه مشارکت شود تا به نتیجه مطلوب دست یابیم. 

کد خبر: ۱۰۷٬۲۷۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha