۲۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۸
دولت تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی را در دستور کار قرار دهد
نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس:

دولت تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی را در دستور کار قرار دهد

نیروهای شرکتی فعال در وزارتخانه ها از وضعیت معیشتی مطلوبی برخوردار نیستند، ساماندهی این نیروها در وزارتخانه ها همچنین تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی ایثارگران و شهرداری ها را در دستورکار قرار دهد.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، مجتبی یوسفی در نشست علنی امروز (یکشنبه، ۲۱ شهریورماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی، گفت: هم اکنون در ابتدای شروع به کار دولت جدید هستیم، انتظاری که از وزرا داریم و جزو شروط مجلس انقلابی برای آن ها نیز بوده است تعیین تکلیف، ساماندهی و تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی و پیمانکاری در وزارتخانه ها است چرا که در شرایط کنونی بسیاری از آن ها با مشکلات معیشتی جدی مواجه هستند.

نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در بسیاری از وزارتخانه ها تفاوت دریافت حقوق بین یک نیروی شرکتی و نیروی رسمی که همان شغل را دارد، برخی اوقات تا ۵ برابر است کما اینکه این وضعیت در وزارتخانه های نفت، بهداشت و ارتباطات مشاهده می شود.

وی تصریح کرد: با توجه به مصوبه مجلس برای تبدیل وضعیت ایثارگران و پرسنل خدماتی و شرکتی شهرداری ها باید براساس قانون در سال ۱۴۰۰ ظرف مدت ۳ ماه تعیین تکلیف می شدند.

عضو هیات رئیسه مجلس تاکید کرد: انتظار داریم دولت تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی در تمام وزارتخانه ها و ایثارگران و پرسنل شهرداری ها را به سرعت در دستورکار قرار دهد.

کد خبر: ۱۰۷٬۲۴۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha