۲۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۲
چرا وزارت نیرو قیمت برق را افزایش داده است
نماینده مردم صومعه سرا در مجلس:

چرا وزارت نیرو قیمت برق را افزایش داده است

دلخوش، نماینده مردم صومعه سرا در مجلس با انتقاد از افزایش بیش از ۴ برابری قیمت برق توسط وزارت نیرو در ابتدای کار دولت خواستار ورود مسئولان مربوطه به این موضوع شد.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، سیدکاظم دلخوش اباتری در نشست علنی امروز (یکشنبه، ۲۱ شهریورماه) مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر از دولت برای تسریع روند واکسیناسیون عمومی و سفر رئیس جمهور به استان های مختلف، گفت: این روزها امید مردم به مجلس و دولت است و این در حالی است که هر روز قیمت ارزاق عمومی چندین برابر افزایش پیدا می کند.

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: از دو هفته گذشته تاکنون پول برق مردم ۴ تا ۵ برابر افزایش پیدا کرده کما اینکه تعدادی از آن ها برای اثبات این موضوع فیش پرداخت برق خود را به ما ارائه داده اند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم یادآور شد: بی تردید افزایش قیمت ارزاق عمومی و حتی برق ظلم به مردم است که باید هرچه سریع تر جلوی آن گرفته شود.

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس تاکید کرد: هم اکنون باید این موضوع روشن شود که چرا وزارت نیرو در ابتدای فعالیت این دولت قیمت برق را تا این اندازه افزایش داده است.

کد خبر: ۱۰۷٬۲۳۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha