۲۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۲
«کوو برکت» تضمینی برای دستگاه سلامت ایجاد کرد| برخی افراد داخلی پیرو دشمن خارجی ابهام افکنی می کنند
نماینده مردم رشت در گفتگو با بازار

«کوو برکت» تضمینی برای دستگاه سلامت ایجاد کرد| برخی افراد داخلی پیرو دشمن خارجی ابهام افکنی می کنند

کوچکی نژاد نماینده مردم رشت در مجلس گفت: ما خودمان واکسن برکت را تزریق کرده ایم، معتقد هستیم که این واکسن نسبت به واکسن های دیگر عوارض کمتری دارد و تضمین زیادی برای دستگاه سلامت ایجاد کرده است.

جبار کوچکی نژاد در گفتگو با خبرنگار پارلمانی بازار با اشاره به کم عارضه بودن واکسن برکت بیان داشت: واکسن برکت یکی از افتخارات کشور ماست لذا تولید و تحقیقات این واکسن از سوی ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) در همان ماه های اول اپیدمی کرونا انجام شد.

وی تاکید کرد: از این رو افرادی که این واکسن را تزریق کرده اند، از جمله این که ما خودمان هم این واکسن را تزریق کرده ایم، معتقد به این هستیم که این واکسن نسبت به واکسن های دیگر عوارض کمتری دارد و تضمین زیادی برای دستگاه سلامت ایجاد کرده است.

نماینده مردم رشت در مجلس با بیان اینکه متاسفانه برخی افراد داخلی و برخی دشمنان در صدد این هستند تا درباره تولیدات داخلی اعم از تولید واکسن داخلی برکت، ابهامات ایجاد کنند، بیان داشت: امروز ما هم در دنیا و هم در داخل مراکز تحقیقاتی و آزمایشگاهی داریم و قطعاً این آزمایشگاه این واکسن ها را تحت کنترل قرار می‌دهند و مجوزهای لازم را هم می گیرند.

این نماینده مجلس اظهار داشت: به واقع تا کنون هیچگونه عارضه و مشکلی در واکسن برکت وجود نداشته است لذا اگر ذره ای در واکسن برکت اشکال و ایرادی وجود داشت قطعاً علائم خود را تا به امروز نشان می‌داد و دشمنان در این رابطه دست به تبلیغات منفی می زدند.

نماینده مردم رشت تاکید کرد :متاسفانه دشمنان در رابطه با واکسن برکت ابهامات ایجاد می‌کنند که این ابهامات واقعیت بیرونی ندارد.

کد خبر: ۱۰۷٬۲۰۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha