۲۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۸
اقتصاد زنجان برای توسعه نیازمند تفکرات بزرگ و تعامل بخش دولتی است
رئیس کمیسیون حمل و نقل بیمه اتاق بازرگانی زنجان:

اقتصاد زنجان برای توسعه نیازمند تفکرات بزرگ و تعامل بخش دولتی است

زنجان- عطائیان، رئیس کمیسیون حمل و نقل بیمه اتاق بازرگانی زنجان گفت: اقتصاد استان برای توسعه نیازمند تفکرات بزرگ و همکاری همه جانبه همه مسئولان دولتی و بخش خصوصی است.

محسن عطاییان در گفت‌وگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه برای استفاده حداکثری از ظرفیت حمل و نقل بار در ایستگاه ریلی سلطانیه جهت حمل و نقل بار باید موارد فنی و مالی و مطالعات اقتصادی در بخش های مختلف مورد توجه قرار گیرد، گفت: توجه به رفع مشکلات حمل و نقل جاده‌ای و ریلی ضروری است. 

وی اظهار کرد: اتاق بازرگانی استان زنجان مشکلات بخش های مختلف تولید و فعالان اقتصادی در شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی را پیگیری می‌کند و این جلسه توفیقات خوبی را تاکنون به دنبال داشته است. 

 رئیس کمیسیون حمل و نقل بیمه اتاق بازرگانی زنجان با بیان اینکه اقتصاد استان زنجان برای توسعه نیازمند تفکرات بزرگ و همکاری همه جانبه همه مسولان دولتی و بخش خصوصی است، گفت: استفاده از حداکثر ظرفیت‌های استان برای توسعه و افزایش پتانسیل‌های حمل و نقل بار در بخش‌های مختلف از جمله اهدافی است که در کمیسیون پیگیری می‌شود.

عطائیان با بیان اینکه اتاق بازرگانی زنجان بر ارتقای ظرفیت‌های حمل و نقلی و لجستیکی زنجان تاکید دارد، ابراز داشت: توجه به این مهم باعث افزایش تجارت و صادرات می‌شود. 

وی گفت: ایجاد منطقه لجستیک در زنجان مستلزم تجهیز و توسعه بخش حمل و نقل و زیرساخت های خدماتی است.

رئیس کمیسیون حمل و نقل بیمه اتاق بازرگانی زنجان ابراز داشت: این استان در موقعیت ترانزیتی مطلوبی قرار دارد و می طلبد مشکلات حمل و نقل جاده و ریلی رفع شود.

کد خبر: ۱۰۷٬۱۸۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha