۲۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۶
صدور کارت سرآمد برای صنایع برتر اصفهان/ کارآفرینان بازوی مشورتی ادارات دولتی می‌شوند
برای نخستین بار انجام می‌شود؛

صدور کارت سرآمد برای صنایع برتر اصفهان/ کارآفرینان بازوی مشورتی ادارات دولتی می‌شوند

اصفهان- چینی، عضو هیئت مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان گفت: کارت سرآمد برای نخستین بار به صنایع برتر استان اصفهان داده می‌شود.

رضا چینی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار با اشاره به اعتبار سنجی صنایع استان اصفهان اظهار داشت: برای این امر نشان کارت سرآمد را در دستور کار قرار داده‌ایم.

وی افزود: تا قبل از اجرای این طرح لوح‌های زرین، سیمین و بلورین بر اساس میزان اشتغال، میزان زمان فعالیت، نوآوری و نداشتن تخلفات مالیاتی به کارفرمایان تعلق می‌گرفت.

عضو هیئت مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان با بیان اینکه این لوح‌ها در واقع اعتباری برای صنایع بود که در بخش‌های مختلف مانند قوه قضائیه به عنوان کارت ضمانت، ارتباط با سفارتخانه‌ها و ... کاربرد داشت، اضافه کرد: امسال کارت سرآمد این نقش را ایفا می‌کند و در قالب تفاهم‌نامه بین کانون انجمن صنفی کارفرمایی و وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی و سازمان استاندارد به اجرا درآمده است.

انتخاب ۱۰ کارفرما برای دریافت کارت سرآمد
وی با بیان اینکه در هر سال ۱۰ کارفرمای برتر در رده‌های مختلف به عنوان کارفرمایان سرآمد شناسایی و معرفی می‌شوند، ادامه داد: این کارفرمایان پس از انتخاب به عنوان بازوی مشورتی ادارات دولتی در رشته‌های مختلف معرفی می‌شوند و با این روش می‌توان به صورت هرمی کل صنایع را در مسیر درست توسعه داد.

چینی با بیان اینکه برای انتخاب کارفرمایان سرآمد تاکنون ۵۰ نفر ثبت‌نام اولیه خود را انجام داده‌اند، اضافه کرد: افرادی که سابقه حداقل پنج سال دریافت نشان زرین را دارند، می‌توانند در این بخش شرکت کنند.

وی با بیان اینکه شرکت کنندگان باید حداقل ۶۰ امتیاز از هیئت داوران برای دریافت کارت سرآمد دریافت کنند، ادامه داد: مهلت ثبت‌نام برای این طرح تا ۲۱ شهریور ادامه دارد و داوری ها از ۲۲ شهریور آغاز خواهد شد.

کد خبر: ۱۰۷٬۰۸۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha