۲۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۹
تدابیر ویژه ای به زودی در رابطه با مدیریت قیمت برنج اعمال می شود| کمبودی در زمینه کالای اساسی نداریم
رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس به بازار خبر داد:

تدابیر ویژه ای به زودی در رابطه با مدیریت قیمت برنج اعمال می شود| کمبودی در زمینه کالای اساسی نداریم

محمد جواد عسکری رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: برنامه ریزی برای تامین کالای اساسی تا پایان سال جاری صورت گرفته و حتما این مهم با دقت مد نظر مسئولین است.

محمد جواد عسکری در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی بازار، با اشاره به افزایش قیمت برنج در بازار اظهار داشت: به واقع عدم واردات برنج باعث افزایش قیمت این کالا در بازار شده است و این مشکل باید به سرعت رفع شود.

وی تاکید کرد: از همین رو به زودی تدابیر ویژه ای در رابطه با مدیریت قیمت برنج اعمال خواهد شد که انشاالله این بحث حل و فصل شود.

 این نماینده مجلس اظهار داشت: اخیراً ما با وزیر جهاد کشاورزی جلسه‌ای را برگزار کردیم و امیدواریم کاهش قیمت برنج به زودی محقق شود.

رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی و محیط زیستمجلس با اشاره به ذخایر کالاهای اساسی در کشور بیان داشت: برنامه ریزی برای تامین کالای اساسی تا پایان سال جاری صورت گرفته و حتما این مهم با دقت مد نظر مسئولین است.

 این نماینده مجلس اظهار داشت: فعلا هیچ کمبودی را در زمینه کالای اساسی احساس نمی کنیم.

 عسگری در ادامه با اشاره به موضوع  صادرات محصولات کشاورزی و رایزنی با مسئولان دولتی در این زمینه بیان داشت: کمیسیون به جد پیگیر موضوع صادرات محصولات کشاورزی است . همچنین در این راستا قرار است ما با معاون اقتصادی وزارت امور خارجه هماهنگی‌های و همکاری هایی داشتیم و جلسه ای را در این زمینه در کمیسیون برگزار کنیم لذا این مهم در قالب دیپلماسی اقتصادی می‌تواند تاثیرات مثبتی در اقتصاد کشور داشته باشد.

کد خبر: ۱۰۷٬۰۱۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha