۱۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۷
فورد برانکو در چند قدمی بازار
SUV جدید آمریکایی‌ها لو رفت

فورد برانکو در چند قدمی بازار

به تازگی تصاویری از نسل جدید فورد برانکو به نام رپتور منتشر شده است، این خودرو در سال ۲۰۲۳ به بازار راه خواهد یافت و تاکنون مشخصات فنی دقیق آن توسط فورد اعلام نشده است.

بازار؛ گروه خودرو: گروه خودروسازی فورد از سال گذشته خبر تولید برانکو رپتور را اعلام کرده بود، برای این خودروساز بسیار سخت بوده که تاکنون محصول جدید خود را از دوربین عکاسان مخفی نگه دارد. اما به تازگی تصاویر جاسوسی از برانکو رپتور در زمان تست‌های جاده‌ای منتشر شده است. فورد سعی کرده که با استفاده از پوشش‌های استتاری طراحی جدید رپتور را مخفی نگهدارد، اما آنطور که به نظر می‌رسد احجام گلیگر و بدنه در کنار چراغ‌ها بخشی از جزئیات طراحی این خودرو را فاش کردند. این SUV خوشنام فورد دارای ارتفاع قابل توجه از سطح زمین است که آن را آماده برای ورود به هر مسیر ناهموار و آفرودنوردی می‌کند.

باتوجه به تصاویر منتشر شده می‌توان دریافت که جلوپنچره این خودرو بزرگتر شده و لوگو فورد در این قطعه کاملا تغییر یافته است. بخش‌های از طراحی این SUV مشابه خودرو F-۱۵۰ رپتور طراحی و تولید شده است. برانکو تغییرات عمده در سایز لاستیک، ارتفاع گلگیر، ابعاد اتاق این خودرو رشد قابل توجهی داشته است. برانکورپتور مجهز به تایرهای ۱۷ اینچی با لاستیک‌های مخصوص آفرود است. سیستم تعلیقی که فورد برای این محصول استفاده کرده است، نه تنها سبب افزایش ارتفاع آن از سطح زمین شده بلکه در زمان حرکت در خارج جاده سبب می‌شود خودرو به نرمی حرکت کند. آنچه که بیشتر از همه در ظاهر این خودرو دیده می‌شود، سپرهای خاص آن است.

فورد تاکنون جزئیات کامل فنی این خودرو را منتشر نکرده است، اما آنطور که به نظر می‌رسد این خودرو آمریکایی در بین دو پیشرانه ۶ سیلندر وی شکل به حجم ۳.۵ لیتر و ۶ سیلندر وی شکل به حجم ۳ لیتر مجهز به توربوشارژر دو قلو باید یکی را انتخاب کند. اگر از پیشرانه مجهز به توربوشارژر استفاده کند که قوای محرکه F-۱۵۰ را انتخاب کرده است. این پیشرانه می‌تواند ۴۵۰ اسب بخار قدرت تولید کند. اما در صورت انتخاب پیشرانه تنفس طبیعی، قدرت برانکو ۴۰۰ اسب بخار خواهد بود. گفتنی است که فورد برانکو سال ۲۰۲۳ به بازار راه خواهد یافت و تاکنون زمان دقیق معرفی آن نیز مشخص نیست.

کد خبر: ۱۰۶٬۸۲۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha