۱۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۸
ممنوعیت برگزاری فروش فوق‌العاده پوشاک همدان
معاون سازمان صمت استان همدان اعلام کرد:

ممنوعیت برگزاری فروش فوق‌العاده پوشاک همدان

همدان- معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان از ممنوعیت برگزاری فروش فوق‌العاده در لباس فروشی‌های همدان خبر داد.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی سازمان صمت استان همدان، بیژن ترابیان اظهار کرد: بر اساس مصوبات ستاد مدیریت کرونا استان همدان، برای جلوگیری از تجمعات در لباس فروشی‌ها، برگزاری هرگونه فروش فوق‌العاده ممنوع است.

وی با بیان اینکه به تمام واحدهای صنفی اعلام شده که فروشگاه‌ها نباید فروش فوق‌العاده لباس‌های پاییزه داشته باشند، ادامه داد: اگر گزارشی دریافت کنیم که واحدی با ایجاد تجمع، باعث گسترش بیماری شده با آن برخورد خواهیم کرد.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صمت استان همدان در این راستا عنوان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده تخلف، از طریق ارتباط با شماره ۱۲۴ با ما در ارتباط باشند.

ترابیان ادامه داد: با توجه به اینکه ممنوعیت فروش فوق‌العاده در فروشگاه‌ها مصوبه ستاد مدیریت کرونا استان است ستاد کرونا و معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا همدان نیز می‌توانند بر این امر، نظارت کنند.

گفتنی است؛ در حالیکه در شرایط فعلی شهر همدان در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند، تعدادی از فروشگاه‌های پوشاک همدان اقدام به برگزاری فروش فوق‌العاده کرده‌اند که همین موضوع باعث تجمع بیش از حد همدانی‌ها در این فروشگاه‌ها شده که بر شیوع هرچه بیشتر ویروس کرونا دامن می‌زند.

کد خبر: ۱۰۶٬۷۶۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha