۱۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۱
بنیاد مسکن یک ریال هزینه جاری به دوش دولت ندارد
رئیس جدید بنیاد مسکن:

بنیاد مسکن یک ریال هزینه جاری به دوش دولت ندارد

رئیس جدید بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: از یک میلیون واحد مسکونی که قرار است دولت سالانه بسازد، ساخت ۴۰۰ هزار واحد در سال به عهده این بنیاد است.

به گزارش بازار، اکبر نیکزاد در مراسم معارفه خود افزود: سالانه ۲۰۰ هزار واحد مسکن در روستاها، و ۲۰۰ هزار واحد در شهرهای با جمعیت کمتر از صد هزار نفر ساخته می‌شود که بدین ترتیب ساخت ۴۰۰ هزار واحد مسکونی در سال به عهده بنیاد مسکن است.

نیکزاد با اشاره به اینکه علاوه بر این هرجای دیگر که لازم باشد بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای ساخت مسکن وارد می‌شود گفت: چه چیزی دلچسب‌تر از این که مردم صاحب خانه شوند و دغدغه مردم برطرف شود.

نیکزاد افزود: مسئولیت بنیاد مسکن بسیار سنگین است و برای همه آنچه که تاکنون در بنیاد مسکن انجام شده خون دل‌ها خورده شده است.

رئیس جدید بنیاد مسکن انقلاب اسلامی افزود: امروز بنیاد مسکن انقلاب اسلامی یکی از سالم‌ترین نهادهای انقلاب اسلامی است که گردش مالی سالانه این نهاد این موضوع را تایید می‌کند.

نیکزاد گفت: شورای مرکزی بنیاد انقلاب اسلامی بر عملکرد رئیس بنیاد نظارت کامل دارد و این بنیاد در چارچوب سیاست‌های تعیین شده باید حرکت کند تا ارتقا یابد.

وی افزود: بنیاد مسکن یک ریال هزینه جاری به دوش دولت ندارد و اگر این بنیاد را نداشتیم جمهوری اسلامی ایران باید مجموعه‌ای را راه‌اندازی می‌کرد تا اگر حادثه‌ای در کشور اتفاق افتاد به کمک مردم بشتابد در حالی که بنیاد مسکن انقلاب اسلامی این بار را از دوش دولت برداشته است و در طرح‌های مختلف کشور مسکن‌سازی و راهسازی می‌کند.

رئیس جدید بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: اگر حادثه‌ای در کشور اتفاق بیافتد بنیاد مسکن وارد منطقه می‌شود و شروع به فعالیت می‌کند البته در همه حوادث کشور مردم نیز پای کارند.

نیکزاد افزود: بنیاد مسکن یادگار امام (ره) است و خدمات رسانی در روستاها، ساخت مسکن محرومان، سنددار کردن خانه‌های مردم و بهسازی و نوسازی خانه‌های روستایی از وظایف این بنیاد است.

کد خبر: ۱۰۶٬۷۲۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha