۱۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۳
بیش از ۳ میلیون کیلووات ساعت برق معامله شد
در جلسه معاملاتی دیروز بورس انرژی؛

بیش از ۳ میلیون کیلووات ساعت برق معامله شد

طی روز معاملاتی روز گذشته بیش از ۳ میلیون کیلووات ساعت برق در بورس انرژی داد و ستد شد.

به گزارش بازار به نقل از بازار سرمایه، در جلسه معاملاتی دیروز سه شنبه ۱۶ شهریور ماه در بازار فیزیکی برق بورس انرژی ایران۹۶۰۰ قرارداد معادل یک میلیون و ۶۲۲ هزار و ۴۰۰ کیلووات ساعت به ارزش ۹۴۸ میلیون و ۲۵۹ هزار ریال توسط شرکت تولید نیروی برق پرند مپنا، برای دوره تحویل هفتگی شهریور ۱۴۰۰ عرضه و مورد معامله قرار گرفت. بازار سلف مصرف‌کنندگان بزرگ برق بورس انرژی ایران نیز شاهد معامله ۲۱ هزار قرارداد معادل یک میلیون و ۶۳۸ هزار کیلووات ساعت به ارزش یک میلیارد و ۱۰۷ میلیون و ۵۴۰ هزار ریال بود. در روز گذشته، قیمت متوسط معامله ۶۷۶ ریال بود.

در بازار عمده فروشی برق و بازار مصرف کنندگان بزرگ برق (بازار خرده فروشی برق) نیز نمادهای بارپیک روزانه، بارپایه روزانه، میان باری روزانه و کم باری روزانه ۱۵ مهر ۱۴۰۰ گشایش یافتند.

همچنین در بازار عمده فروشی برق و بازار مصرف کنندگان بزرگ برق (بازار خرده فروشی برق) نمادهای بار پیک روزانه، بار پایه روزانه، میان باری روزانه و کم باری روزانه و نمادهای بار پیک هفتگی، بار پایه هفتگی، میان باری هفتگی و کم باری هفتگی ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ پایان جلسه معاملاتی دیروز متوقف و فرآیند تحویل آن ها آغاز شد.

علاوه بر این امروز در تابلوی سلف موازی استاندارد برای قراردادهای با سررسید یکسال و بیشتر در بازار مشتقه بورس انرژی ایران، در نماد (سنفت۰۰۷) ۶۲ هزار قرارداد با ارزشی بالغ بر یک میلیارد و ۳۲ میلیون و ۶۷۲ هزار ریال و در نماد (سنفت۰۱۰) ۳۸ هزار قرارداد با ارزش ۶۱۶ میلیارد و ۳۲۲ میلیون ریال معامله شد.

کد خبر: ۱۰۶٬۶۶۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha