۱۶ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۷
به فکر تفکیک وزارتخانه‌ها نباشید
نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس:

به فکر تفکیک وزارتخانه‌ها نباشید

میرتاج الدینی، نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: باید به وزیر میدان داد تا کارش را انجام دهد و به فکر تفکیک وزارتخانه‌ها نباشیم.

به گزارش بازار، سید محمدرضا میرتاج الدینی، نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: برخی راه و شهرسازی را یکی می دانند، برخی بر جداسازی تاکید و برخی نیز آن را وابسته به مدیریت و توانایی وزیر می دانند و لذا به یک مسئله تشکیکی تبدیل شده است.

حجت الاسلام میرتاج الدینی بیان کرد: باید به وزیر میدان داد تا کارش را انجام دهد و به فکر تفکیک نباشیم و این تجربه که از دولت قبل آمده اساس آن نیز بر جمع وزارتخانه هاست.

همچنین اسماعیل حسین زهی، نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس، ضمن اشاره به درخواست رئیس جمهور برای مسکوت ماندن موضوع گفت: مجلس مخالفت کرد و قرار شده در همین شرایط باقی بماند و اگر نیاز به تفکیک بود لایحه آن از طریق دولت تهیه و به مجلس ارائه شود.

وی ادامه داد: با توجه به آنکه وزارتخانه طویلی بود و با توجه به جلساتی که برگزار نمی شد، نیاز بود که طرح تفکیک مطرح شود و امیدواریم با توجه به طرح های وزیر مربوطه در این آزمون و خطا موفقیت حاصل شود.

حسین زهی در رادیو گفت و گو افزود: در دولت های گذشته، دولت طی طرحی این دو وزارتخانه را ادغام کرد که در آن زمان ایده ها قابل اعتماد بود اما در دولت گذشته از مسکن و راه های روستایی غافل شدیم و نیاز به جداسازی بیش از پیش احساس شد و این در حالی است که استیضاح وزیر وقت رای نیاورد.

نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: دولت سیزدهم باید در بحث مسکن و راه ورود کند و کمبودها را مرتفع کند اما فعلا با توجه به بار مالی جداسازی، این روند را باید ادامه داد و به وزیران مربوط ایده داده شود.

کد خبر: ۱۰۶٬۴۹۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha