۱۵ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۲
سایت خبری تحلیلی «جامعه۲۴» آغاز به‌کار کرد

سایت خبری تحلیلی «جامعه۲۴» آغاز به‌کار کرد

سایت خبری تحلیلی «جامعه۲۴» از امروز دوشنبه ۱۵ شهریور ماه ۱۴۰۰ به طور رسمی آغاز به‌کار کرد.

به گزارش بازار، «جامعه۲۴» یک سایت خبری تحلیلی است که بررسی و تحلیل موضوعات اجتماعی اعم از آسیب‌های اجتماعی، حوزه شهری، بهداشت و درمان، حوادث، آموزش، سبک زندگی، محیط زیست و ... را در دستور کار خود قرار داده است.

سایت خبری تحلیلی «جامعه۲۴ » به آدرس اینترنتی https://jameh۲۴.com ‌  قابل دسترس است.

«جامعه۲۴» معتقد است خبرنگاران در واقع دیده‌بانان و دماسنج‌های جامعه هستند که رسالت‌شان اقتضا می‌کند با رصد تحولات جامعه مسائل و مشکلات مردم را منعکس کنند؛ این مسئله هم به درد جامعه پژوهشگر اعم از جامعه‌شناس و روانشناس و ... می‌خورد، هم به حکمرانان کشور کمک می‌کند تا مشکلات و مصائب را خوب ببینند و تصمیم عاجل برای درمان و رفع آن بگیرند.

«جامعه۲۴ » سعی دارد در تحقق «جامعه امیدوار»، «جامعه اصلاح‌گر»، «جامعه کنشگر»، «جامعه بیدار»، «جامعه مطالبه‌گر»، «جامعه مسئولیت‌پذیر»، «جامعه نقاد» و «جامعه هوشیار» نقش‌آفرینی کند و خود مراقبت می‌کند تا به این اصول اساسی که به آن پایبند است لطمه نخورد.

«جامعه۲۴ » معتقد است از دل جامعه شاداب و کنشگر است که نیروی انسانی با بهره‌وری بالا رشد و ارتقاء می‌یابد، و از نیروی انسانی بانشاط است که کشوری پیشرفته و مستقل حاصل خواهد شد؛ از اینرو به همراه سایر همکاران خود در سپهر رسانه‌ای کشور تلاش می‌کنیم تا این زنجیره تکامل به صورت صحیح و درست شکل بگیرد.

کد خبر: ۱۰۶٬۳۸۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha