۱۵ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۲
پنجره واحد الکترونیکی سرمایه‌گذاری در مازندران عملیاتی نشد
رئیس خانه صمت مازندران:

پنجره واحد الکترونیکی سرمایه‌گذاری در مازندران عملیاتی نشد

ساری- رضوی- رئیس خانه صمت مازندران گفت: به رغم آنکه ۴۵ درصد تولید و اشتغال در حوزه صنعت و معدن است اما پنجره واحد الکترونیکی سرمایه گذاری به معنای واقعی در استان عملیاتی نشده است.

سید مجتبی رضوی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه در سیاست گذاری های بخش صنعت و معدن دچار اشتباه هستیم، گفت: این درحالی که ۴۵ درصد تولید و اشتغال کشور در حوزه صنعت و معدن است.

وی با اظهار اینکه ۷۰ درصد صادرات غیرنفتی در بخش صنعت و معدن است، افزود: در حال حاضر مجوز تاسیس بخش صنعت و معدن به خانه های صنعت واگذار شده و این مسئله سبب شد تا بروکراسی ها کاهش داشته باشد.

رئیس خانه صمت مازندران مهمترین راهکار برای کاهش بروکراسی های اداری و بهبود فضای کسب وکار را راه اندازی پنجره واحد الکترونیکی ذکر کرد و گفت: پنجره واحد در تمام دنیا به عنوان اساس اصلی بهبود فضای کسب و کار محسوب می شود ولی در کشور ما به صورت واقعی عملیاتی نشده است.

رضوی با بیان اینکه پیش بینی می شود در دولت جدید اراده واقعی برای عملیاتی شدن پنجره واحد الکترونیکی وجود دارد، گفت: بروکراسی های موجود به عدم بهبود کسب و کار دامن زده است و باید موانع رفع شود.

وی یادآور شد: رونق تولید و کسب وکار نیازمند بهبود فضا و رفع موانع موجود برای سرمایه گذاری است.

کد خبر: ۱۰۶٬۳۱۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha