۱۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۰
درآمدها و هزینه‌های سال جاری با حضور «میرکاظمی» بررسی شد
سخنگوی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس:

درآمدها و هزینه‌های سال جاری با حضور «میرکاظمی» بررسی شد

سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: رئیس سازمان برنامه و بودجه برآوردی از درآمدها و هزینه‌ها، نحوه تامین هزینه های مورد نیاز برای اداره هرچه بهتر کشور، اصلاح ساختار بودجه و... ارائه کرد.

به گزارش بازار، محمدمهدی مفتح سخنگوی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس در تشریح نشست امروز کمیسیون متبوع خود گفت: میرکاظمی رئیس جدید سازمان برنامه و بودجه کشور جهت انجام معارفه، بحث و تبادل نظر در خصوص برنامه‌ها و اولویت‌های سازمان در سالجاری و بودجه سال آینده در نشست امروز حضور یافت.

وی ادامه داد: نمایندگان مجلس در این جلسه دغدغه‌ها و پیشنهادات خود را در خصوص تدوین و ارائه برنامه پنجساله هفتم توسعه، بودجه سال جاری و نحوه هزینه‌کرد برای ماه‌های باقی مانده از سال، نیازهای مالی کشور، یکسان‌سازی نظام پرداخت، تامین مالی پروژه‌های نیمه تمام عمرانی، اصلاح ساختار بودجه و تعیین راهبردها، خط مشی و محدودیت‌ها برای تدوین بودجه سال مطرح کردند.

مفتح تصریح کرد: میرکاظمی نیز برآوردی از درآمدها و هزینه‌ها، نحوه تامین هزینه های مورد نیاز برای اداره هرچه بهتر کشور، تشکیل کارگروه‌هایی برای بررسی مسایل مختلف کشور از جمله بودجه سال جاری و سال آینده، اصلاح ساختار بودجه و ... ارائه کرد.

نماینده مردم تویسرکان در مجلس تصریح کرد: نشست خوبی بود و نمایندگان نسبت به مجموعه منابع درآمدی کشور و هزینه کردها و شیوه های مدیریتی جدید سازمان برنامه و بودجه اشراف خوبی پیدا کردند.

سخنگوی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس تاکید کرد: مقرر شد، جلسات مشترک این کمیسیون با مسئولان سازمان برنامه و بودجه برای تعامل و تبادل دیدگاه‌ها و پیشنهادات به منظور اداره هرچه بهتر کشور از لحاظ مدیریت منابع مالی و هزینه‌کردها با فاصله زمانی کمتر تشکیل شود.

کد خبر: ۱۰۶٬۲۳۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha