۱۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۵
وزارت جهاد تمهیدات لازم برای صادرات یا خرید تضمینی سیب را در دستور کار قرار دهد
نماینده مردم اهر و هریس در مجلس:

وزارت جهاد تمهیدات لازم برای صادرات یا خرید تضمینی سیب را در دستور کار قرار دهد

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس گفت: وزارت جهاد کشاورزی تمهیدات لازم برای صادرات یا خرید تضمینی سیب منطقه ارسباران که بر روی دست کشاورزان باقی مانده است را در دستور کار قرار دهد.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، احمد محرم زاده یخفروزان در نشست علنی امروز (یکشنبه، ۱۴ شهریورماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خطاب به رئیس جمهور، گفت: دولت شما تحول گرا، عدالت محور و فساد ستیز است، درخواست دارم ضمن تحقق این خواسته به حق مردم ایران اسلامی اولویت اصلی شما تامین واکسن موردنیاز کشور که با جان مردم سر وکار دارد باشد و اقتصاد و معیشت مردم، تورم، گرانی و نظارت بر قیمت کالاها و خدمات مورد رسیدگی دولت قرار بگیرد.

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی افزود: درخواست داریم رئیس جمهور به آذربایجان شرقی و ارسباران سفر کند تا از نزدیک بیکاری و مشکلات جوانان را لمس نماید.

وی در تذکری خطاب به وزیر جهاد کشاورزی گفت: آقای ساداتی نژاد در خصوص ایجاد تمهیدات لازم برای خرید تضمینی یا صادرات محصول سیب ارسباران و اهر که مردم زحمتکش منطقه آن را تولید کردند و روی دست آن ها مانده دستورات لازم را صادر کند.

محرم زاده یخفروزان در تذکری خطاب به وزیر ورزش وجوانان، گفت: عملیات اجرایی ورزشگاه ۵ هزار نفری اهر تاکنون آغاز نشده است.

وی در تذکری به وزیر آموزش وپرورش، گفت: فرهنگیان از عدم پرداخت پاداش پایان کار سال ۹۹ گلایه دارند، لطفا نسبت به حل آن اقدام کنید.

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی در تذکری به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: قسمتی از دستگاه MRI بیمارستان شهرستان اهر وارد کشور شده لطفا هرچه سریع تر نسبت به ترخیص و نصب آن اقدام کنید تا مردم از آن استفاده کنند همچنین تحویل سی تی اسکن بیمارستان امام حسین هریس و تامین اعتبار برای تجهیزات موردنیاز اتاق مهارت های بالینی دانشکده پرستاری که اخیرا ایجاد شده ضرورت دارد.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در پایان عنوان کرد: از زحمات کلیه وزیران که در این مدت حرکت انقلابی داشته اند ممنون و سپاسگزارم.

کد خبر: ۱۰۶٬۱۶۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha