۱۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۱
دولت و مجلس بازار تولید لوازم خانگی را دچار مشکل نمی‌کنند
رئیس مجلس شورای اسلامی:

دولت و مجلس بازار تولید لوازم خانگی را دچار مشکل نمی‌کنند

رئیس مجلس تاکید کرد: در صنعت لوازم خانگی از جهت کمّیت و کیفیت گام بزرگی برداشته شده، بنابراین نه دولت و نه مجلس به دنبال اینکه تولید داخلی را دچار مشکل کند، نیستند و هرگز این اتفاق نمی افتد.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، علیرضا سلیمی در نشست علنی نوبت صبح امروز (یکشنبه ۱۴ شهریورماه) مجلس شورای اسلامی با تبریک هفته تعاون و آغاز به کار دولت مردمی گفت: اقدام حضرت آیت الله رئیسی در سفر به مناطق محروم، ملاقات رودررو با مردم و شنیدن حرف آنها امر بدیعی بود.

وی ادامه داد: حضرت آیت الله رئیسی نشان داد متفاوت از آقایان دیگر است و عرش نشینان نمی توانند درد مردم را درک کنند.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس یازدهم همچنین تذکر داد: شنیده شده است شرکت های سامسونگ و ال جی در نظر دارند با باز شدن فضا از سوی آمریکایی ها، به جای پول های بلوکه شده با شرایط عجیب و غریبی به بازار ایران بازگردند، این در حالی است که این دو شرکت در روزهایی که ما به آنها نیاز داشتیم، ایران را رها کردند و رفتند.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: امروز ۵۰۰ کارخانه و ۱۹ میلیون تولید لوازم خانگی داریم، اکنون که صنعت لوازم خانگی در ایران راه افتاده است، چرا آنها می خواهند به بازار ایران بازگردند؟ انتظار می رود دولت محترم دقت ویژه ای داشته باشد و اجازه ندهد به این راحتی ها شرکت هایی که به ما خیانت کردند، به بازار ایران برگردند.

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این تذکر گفت: این دقت هست، قبلا این موضوع را در صحن تذکر داده ایم، مخصوصاً که در حوزه صنعت لوازم خانگی از جهت کمّیت و کیفیت گام بزرگی برداشته شده است، بنابراین نه دولت و نه مجلس به دنبال اینکه تولید داخلی با این کیفیت را دچار مشکل کند، نیستند و هرگز این اتفاق نمی افتد.

کد خبر: ۱۰۶٬۰۸۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha