۱۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۴
گسترش ارتباط تجاری زنجان با کشورهای ترکیه و عراق در زمینه صادرات محصولات کشاورزی
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

گسترش ارتباط تجاری زنجان با کشورهای ترکیه و عراق در زمینه صادرات محصولات کشاورزی

زنجان- سالک، دبیر کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی زنجان از گسترش ارتباط تجاری زنجان با کشورهای ترکیه و عراق در زمینه صادرات محصولات کشاورزی خبر داد.

وحید سالک در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه در نقشه راه تجارت خارجی استان زنجان به صادرات محصولات کشاورزی نگاه خوبی شده و برنامه ریزی لازم مد نظر قرار گرفته است،گفت: باید از فرصت های حضور سفرا به عنوان بالاترین مقامات یک کشور در استان استفاده شود.

وی اظهار کرد: توسعه تجارت با این کشورها با توجه به تقاضاهایی که داشته و ظرفیت های موجود در استان عملیاتی می شود.

دبیر کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی زنجان گفت: صادرات رقابتی به کشورهای هدف، ارتباطات تولید کننده و صادرکننده بخش کشاورزی، تسهیلات اعطایی به تجار و بخش کشاورزی مورد تاکید است.

سالک با بیان اینکه نقشه راه تجارت خارجی با هدف گسترش روابط خارجی در کشورهای کمتر دیده شده تدوین شده است، تاکید کرد: در این نقشه راه ارتباط تجاری استان با کشورهای ترکیه و عراق تثبیت خواهد شد.

وی با بیان اینکه زنجان در بخش کشاورزی ظرفیت بسیار خوبی دارد،گفت: باید از این ظرفیت برای توسعه صادرات در بخش کشاورزی استفاده شود.

دبیر کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی زنجان با بیان اینکه باید موانع بر سر راه توسعه صادرات بخش کشاورزی در استان برداشته شود،گفت: استان زنجان به عنوان یکی از مناطق مستعد و استراتژیکی در کشور است که در حوزه کشاورزی ظرفیت بالایی دارد می تواند اقتصاد استان را متحول کند.

کد خبر: ۱۰۵٬۹۰۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha