۱۲ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۹
حضور رئیس جمهور در نقطه صفر مرزی ایران و افغانستان
صبح امروز صورت گرفت؛

حضور رئیس جمهور در نقطه صفر مرزی ایران و افغانستان

رئیس جمهور در جمع مردم روستای مرزی ملا علی در نقطه صفر مرز ایران و افغانستان گفت: حضورتان باعث امنیت در منطقه است.

به گزارش بازار، رییس جمهور صبح امروز با حضور در جمع مردم روستای مرزی ملا علی در نقطه صفر مرز ایران و افغانستان، با بیان اینکه شما مردم عزیز از مرزهای جمهوری اسلامی مرزبانی می کنید و حضورتان باعث امنیت در منطقه است گفت: استاندار و فرماندار سریع نسبت به ساماندهی وضعیت بازارچه‌ها و تبادلات مرزی اقدام کنند و  این کار مورد حمایت قرار خواهد گرفت.

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی مردم این منطقه را دین مدار، ولایتمدار و دارای فرهنگ و تمدن غنی خواند و افزود : قبل از ورود به سیستان و بلوچستان نشستی با مسوولان پیرامون مشکل آب داشتیم، به نظر می رسد با همت بالای شما و پشتکار مسوولان بتوان این تهدید و مشکل را به فرصت تبدیل کرد، هم آب کشاورزی و هم آشامیدنی تحقق پذیر است.

 رئیسی تاکیدکرد: بنده و آن دسته از اعضای دولت که در این سفر حضور دارند، تلاش می‌کنیم به میزانی که مشکلی از جهت اصول بهداشتی نداشته باشد در بخش‌های مختلف منطقه حضور یافته و از نزدیک در جریان مسائل قرار بگیریم.

رئیس جمهور گفت: برای حل مشکلات استان‌های محروم، اختیارات و امتیازاتی به استاندار تفویض می شود تا بتوان مشکلات این استان‌ها را با فوریت و سرعت بیشتری حل و فصل کرد و سیستان و بلوچستان جزو همین استان‌ها است.

کد خبر: ۱۰۵٬۸۱۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha