۱۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۴
دستمزد کارخانه‌های آرد ۸ سال تغییر نکرده است/ توزیع ۳۰ هزار تن آرد در مازندران
دبیر انجمن صنفی کارخانجات آرد مازندران:

دستمزد کارخانه‌های آرد ۸ سال تغییر نکرده است/ توزیع ۳۰ هزار تن آرد در مازندران

ساری- مشکین، دبیر انجمن صنفی کارخانجات آرد مازندران به روزرسانی دستمزد کارخانه های آرد و نرخ گندم را مهمترین مطالبه از دولت بیان کرد و گفت: دستمزد کارخانه های آرد هشت سال تغییر نکرده است.

بهرام مشکین در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به استقرار دولت جدید، به روز رسانی دستمزد کارخانه های آرد و قیمت گندم و آرد را مهمترین مطالبه از دولت سیزدهم بیان کرد.

وی با اظهار اینکه به روزرسانی قیمت آرد و گندم به نفع کشور و مردم خواهد بود، افزود: این سبب می شود تا یارانه ها به افراد و نیازمندان واقعی تخصیص داده شود.

دبیر انجمن صنفی کارخانجات آرد مازندران با عنوان اینکه گندم سال زراعی آتی با قیمت هفت هزار و ۵۰۰ تومان از کشاورز و گندمکار خریداری خواهد شد، نرخ کنونی قیمت تضمینی گندم را پنج هزار هزار تومان ذکر کرد.

مشکین یادآور شد: نرخ فروش آرد از سوی کارخانه های آرد به نانوایی ها هشت سال بدون تغییر مانده است، گفت: نرخ کنونی فروش آرد به نانوایی ها با گندم ۶۵۰ تومانی، ۸۴۰ تومان است.

وی با بیان اینکه از نظر ذخایر آرد در استان مشکلی نداریم، گفت: محموله های گندم وارداتی نیز ارسال می شود و از این رو در استان از نظر ذخایر کمبود و مشکلی نداریم.

دبیر انجمن صنفی کارخانجات آرد مازندران درباره تخلیط گندم استان با گندم دیگر مناطق برای آرد گفت: کیفیت گندم وارداتی نیز خوب است و نیاز به تخلیط با گندم استان نیست.

مشکین میزان توزیع آرد را در استان ماهانه ۳۰ هزار تن ذکر کرد و گفت: ماهانه ۳۷ هزار تن گندم برای تولید آرد مصرف می شود.

کد خبر: ۱۰۵٬۷۲۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha