۱۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۰
 یک هزار و ۶۵۳ فقره تسهیلات ضروری در زنجان پرداخت شد
مدیر صندوق کارآفرینی امید زنجان:

یک هزار و ۶۵۳ فقره تسهیلات ضروری در زنجان پرداخت شد

زنجان- مدیر صندوق کارآفرینی امید زنجان گفت: یک هزار و ۶۵۳ فقره تسهیلات ضروری با اعتباری بر ۶۲ میلیارد ریال طی یک سال اخیر در استان زنجان پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار بازار، علی عبداللهی صبح پنجشنبه در مراسم افتتاح طرح تولیدی در ابهر که به صورت ویدئوکنفرانس و با حضور مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید برگزار شد، گفت: طی این مدت ۵۴۳ فقره طرح به مبلغ ۵۱۳ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال توسط این صندوق، پرداخت شده است.

وی  اظهار کرد: عملکرد استان در پرداخت تسهیلات جهت تثبیت اشتغال به میزان ۲۹۴ فقره تسهیلات به مبلغ ۲۳۵ میلیارد ریال بوده است.

مدیر صندوق کارآفرینی امید زنجان گفت: یک هزار و ۶۵۳ فقره تسهیلات ضروری با اعتباری بر ۶۲ میلیارد ریال طی یک سال اخیر در استان زنجان پرداخت شده است. 

عبداللهی تاکید کرد: طرح تولیدی توسط شرکت شیرین شقایق ابهر با تسهیلات ۲۰ میلیارد ریالی صندوق کارآفرینی امید و با مجموع سرمایه‌گذاری ۶۸ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید که با افتتاح آن برای ۲۶نفر اشتغال مستقیم ایجاد شده است. 

وی گفت: همچنین تعداد هفت طرح اشتغال روستایی با اعتباری به مبلغ ۷۶ میلیارد ریال به صورت نمادین از مجموع طرح‌های حمایت مالی شده توسط صندوق کارآفرینی امید نیز به بهره‌برداری می‌رسد.

کد خبر: ۱۰۵٬۶۹۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha