۱۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۶
اهدای ۵۰۰ کپسول اکسیژن و ۱۶۷ دستگاه بای پپ و ونتیلاتور به مراکز علوم پزشکی
توسط ستاد اجرایی فرمان امام ره انجام شد؛

اهدای ۵۰۰ کپسول اکسیژن و ۱۶۷ دستگاه بای پپ و ونتیلاتور به مراکز علوم پزشکی

کرج- مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در استان البرز از اهدای ۵۰۰ کپسول اکسیژن، ۱۵۰ دستگاه بای پپ و ۱۷ دستگاه ونتیلاتور به مراکز علوم پزشکی استانهای دارای شرایط حاد کرونایی خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار محمد مهدی سلیمانی روز پنجشنبه در محل ستاد اجرایی فرمان امام و در جمع خبرنگاران از اجرای طرح احسان سلامت توسط بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در کشور خبر داد و گفت: با توجه به افزایش ابتلای هموطنان به کرونا و نیاز مراکز بهداشتی به تجهیزات پزشکی بنیاد احسان در این زمینه ورود کرد.

پورسلیمانی افزود : حسب دستور ریاست ستاد اجرایی فرمان امام، مقرر شد تعداد ۵۰۰ کپسول اکسیژن ، ۱۵۰ دستگاه بای پپ و ۱۷ دستگاه ونتیلاتور به مراکز علوم پزشکی در استانهایی که شرایط حادتری در حوزه کرونا دارند، تحویل شود. از این تعداد ۶۵ دستگاه کپسول اکسیژن، ۱۹ دستگاه بای پپ و ۵ دستگاه ونتیلاتور از سوی اداره کل ستاد در استان البرز و غرب استان تهران به مراکز علوم پزشکی کرج، شهریار، رباط کریم، شهر قدس و بهارستان اهدا شد.

وی در پایان ضمن آرزوی موفقیت و سلامتی برای کادر ایثارگر درمان اعم از پزشکان، پرستاران، مدیران و سایر کارکنان در تمام مراکز درمانی کشور و دعا برای نابودی این ویروس منحوس اظهار کرد: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) همانگونه که از ابتدای شیوع کرونا در حوزه تولید ماسک، برگزاری رزمایشهای کمکهای مومنانه و توزیع بسته های معیشتی و بهداشتی بین نیازمندان، تولید واکسن و در این مرحله نیز اهداء تجهیزات پزشکی در کنار مردم عزیز کشورمان بوده، من بعد نیز کما فی السابق در کنار مردم خواهد بود. 

کد خبر: ۱۰۵٬۶۸۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha