۱۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۲
استقبال خوب تبریزی‌ها از واکسن برکت| کووایران برکت عوارض ندارد
در گفتگو با بازار عنوان شد؛

استقبال خوب تبریزی‌ها از واکسن برکت| کووایران برکت عوارض ندارد

تبریز- طاهر اقدم، قائم مقام رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز با اشاره به استقبال خوب تبریزی ها از واکسن برکت گفت: این واکسن افتخار ملی است و با استقبال بالای مردم در تزریق واکسن برکت روبه رو هستیم.

علی اکبر طاهر اقدم در گفتگو با خبرنگار بازار در خصوص واکسن کرونای کووایران برکت گفت: در ابتدای شیوع ویروس کرونا علی رغم برخی جوسازی های رسانه ای، کشورهای تولیدکننده واکسن کرونا به ایران واکسن نمی دادند و یا تحریم ها و مسائل مالی را بهانه می کردند.

وی ادامه داد: ولی بعداز آن با ورود ستاد اجرایی فرمان امام واکسن کوو ایران برکت توسط متخصصان داخلی ساخته شد و تحولی در این زمینه ایجاد کرد و ایران به جمع کشورهای تولیدکننده واکسن کرونا اضافه شد.

تزریق واکسن برکت توسط رهبری نشانگر کیفیت بالای آن است
طاهر اقدم با اشاره به اینکه تاکنون واکسن کرونای برکت عوارض خاصی نداشته است، گفت: شاهد استقبال خوب مردم از این واکسن هستیم و کاملا نتایج مثبتی از این واکسن اخذ شده است.

قائم مقام رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز با بیان اینکه برخی جوسازی ها توسط دشمنان این نظام و انقلاب مدیریت می شود، ادامه داد: تزریق این واکسن توسط عالی ترین مقام کشور یعنی رهبر معظم انقلاب پیام های متعددی داشت و همچنین نشانگر کیفیت بالای این واکسن بود.

استقبال خوب تبریزی‌ها از واکسن برکت| کووایران برکت عوارض ندارد

وی با اشاره به استقبال خوب تبریزی ها از واکسن برکت گفت: این واکسن افتخار ملی است و با استقبال بالای مردم در تزریق واکسن برکت روبه رو هستیم.

ستاد اجرایی فرمان امام همواره در کنار کادر درمان است
وی سپس از تلاش های ستاد اجرایی فرمان امام در دوران کرونا قدردانی کرد و افزود: این ستاد از اولین روزهای شیوع کرونا در کنار کادر درمان است و حمایت های زیادی انجام داده است.

طاهر اقدم همچنین ابراز داشت: امروز به همت بنیاد احسان این ستاد در آذربایجان شرقی تجهیزات ضد کرونایی به دانشگاه علوم پزشکی تبریز تحویل داده شد.

قائم مقام رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز سپس ادامه داد: این تجهیزات شامل چندین دستگاه پای پپ و ونتیلاتور و چندین عدد کپسول اکسیژن ۵۰ لیتری، ۸۵۰۰ پک بهداشتی شامل ۴۲۵۰۰ عدد ماسک و ۸۵۰۰ عدد ژل بهداشتی است.

کد خبر: ۱۰۵٬۶۲۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha