۹ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۰
مخزن آب ۴۲ روستای خراسان جنوبی در پویش احسان زندگی تامین می شود
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام در خراسان جنوبی:

مخزن آب ۴۲ روستای خراسان جنوبی در پویش احسان زندگی تامین می شود

بیرجند- مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) خراسان جنوبی از تامین مخزن آب برای ۴۲ روستای استان در راستای اجرای پویش احسان زندگی خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار، سید مجتبی موسوی بعدازظهر سه شنبه  در نشست خبری پویش احسان زندگی گفت: به منظور تأمین و تعویض مخازن ثابت ۴۲ روستای استان تفاهمنامه ای تحت عنوان پویش زندگی بین ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) استان و شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی امضا شد.

وی با اشاره به اینکه مخازن ثابت ۴۲ روستای استان عمر مفید خود را از دست داده اند و از شرایط بهداشتی مناسبی برخوردار نیستند، افزود: این تفاهم نامه با اعتباری بالغ بر ۶میلیارد ریال به امضا رسید.

موسوی  عنوان کرد: دو سوم این اعتبار توسط بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام(ره) و یک سوم آن توسط شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی تأمین شده است.

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) خراسان جنوبی گفت: پروژه‌های این نهاد از پیشرفت فیزیکی خوبی برخوردار است و در ماه‌های آینده از پروژه‌های آبرسانی ستاد که در ۷ روستا در حال اجرا است بهره برداری خواهیم کرد.

موسوی بیان داشت: سال گذشته هم براساس تفاهم نامه‌ای که بین ستاد اجرایی فرمان امام و شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی برای تأمین تانکرهای سیار روستایی امضا شد حدود ۲ میلیارد تومان مشارکت بنیاد برکت ستاد بود که در قالب ۷ تانکر آبرسانی محقق شد.

کد خبر: ۱۰۵٬۴۴۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha