۹ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۷
آیا سرامیک برای کف حیاط مناسب است

آیا سرامیک برای کف حیاط مناسب است

همان طور که می دانید، کف حیاط در معرض تابش نور خورشید، باران، برف، تغییرات جوی، کاهش و افزایش درجه حرارت دما و ... است. در نتیجه نسبت به مصالح مصرف شده در حیاط، باید دقت نظر بالایی به خرج داد.

به گزارش بازار، فروشگاه اینترنتی کاشیران بزرگ ترین مرکز خرید انواع کاشی و سرامیک است. این مرکز علاوه بر فراهم کردن امکان خرید آسان و به صرفه کاشی و سرامیک، نسبت به اطلاع رسانی در این زمینه هم فعال است. شما می توانید با مراجعه به سایت کاشیران ضمن خرید محصولات مورد نیاز خود، مقالات حوزه کاشی و سرامیک کف را هم مطالعه کنید تا پاسخ سوالات اساسی خود را به دست آورید.

سرامیک یکی از متریال های مصرفی جهت پوشش کفِ قسمت های مختلف ساختمان است. در حقیقت سرامیک ها در صنعت ساختمان سازی یکی از متریال های بسیار پرکاربرد هستند که در مدل های مختلف با ویژگی های منحصر به فرد تولید شده اند. برای پوشش کف حیاط می توان از مصالح مختلفی چون موزاییک، سرامیک، سنگ و ... استفاده کرد با این وجود امروزه سرامیک ها توانسته اند جایگاه ویژه ای را به خود اختصاص دهند. به عبارت دیگر سرامیک ها به دلیل مقاومت بالا و تنوع طرح، جای موزاییک و سنگ را گرفته اند. در این مطلب قصد داریم به بیان ویژگی های سرامیک کف حیاط بپردازیم و ببینیم که آیا سرامیک برای کف حیاط مناسب است یا خیر؟

سرامیک برای کف حیاط مناسب است یا نه؟

همان طور که می دانید، کف حیاط در معرض تابش نور خورشید، باران، برف، تغییرات جوی، کاهش و افزایش درجه حرارت دما و ... است. در نتیجه نسبت به مصالح مصرف شده در حیاط، باید دقت نظر بالایی به خرج داد. به عبارت دیگر متریال های استفاده شده در حیاط سازی ساختمان ها مانند سرامیک کف حیاط باید از استحکام و مقاومت بالایی در برابر تغییرات جوی، رفت و آمد و ... برخوردار باشند.

آیا سرامیک برای کف حیاط مناسب است

بهترین سرامیک برای کف پارکینگ

در هنگام خرید سرامیک های کف حیاط باید به موارد زیر توجه شود:

· میزان استحکام

برای خرید سرامیک های کف حیاط به سراغ سرامیک هایی بروید که استحکام بسیار بالایی در برابر تغییرات ناگهانی هوا، تغییر درجه حرارت دما و ... داشته باشند. به عبارت دیگر سرامیک هایی مانند سرامیک های پرسلان را انتخاب کنید که تحت فشار بالا و درجه حرارت زیاد پخته شده باشند. سرامیک نامبرده از کیفیت بالایی برخوردار است.

· میزان ساییدگی

سرامیک های کف حیاط باید میزان ساییدگی بالایی داشته باشند. حیاط یکی از مکان های پر رفت و آمد، در هر ساختمان می باشد در نتیجه میزان ساییدگی آن با عمر سرامیک رابطه مستقیم خواهد داشت.

· توجه به میزان سر بودن سرامیک

میزان سر بودن و یا لیز بودن سرامیک یکی دیگر از عوامل بسیار مهم در هنگام خرید سرامیک برای کف حیاط می باشد. اگر در مناطق سردسیر زندگی می کنید حتما سراغ سرامیک هایی بروید که میزان سر بودن آن ها ناچیز باشد تا احتمال بروز خطر را کاهش دهد. افرادی که در مناطق گرم و خشک زندگی می کنند علاوه بر میزان سر بودن سرامیک ها، باید به میزان مقاومت آن ها در برابر تابش مستقیم نور خورشید و هوای گرم دقت کنند. سرامیک های کف با طرح های برجسته بهترین گزینه برای کفپوش حیاط می باشند.

· میزان جذب آب

در هنگام خرید سرامیک برای کف حیاط باید به میزان جذب آب توسط آن ها دقت شود. همان طور که گفته شد سرامیک های به کار رفته در کف حیاط نیز در معرض برف و باران قرار می گیرند در نتیجه برای دوام بیشتر و طول عمر بالا تر باید میزان جذب آب ناچیزی داشته باشند. سرامیک های کف پرسلان درجه یک بهترین گزینه می باشند زیرا میزان جذب آب توسط آن ها بین ۰ تا ۳ درصد است.

با توجه به مطالب بیان شده می توان به این نتیجه رسید که سرامیک برای کف حیاط مناسب است. زیرا سرامیک ها بر اساس استاندارد های جهانی تولید می شوند و مقاومت بالایی دارند. البته برای پوشش کف حیاط باید سراغ سرامیک های درجه یک و با کیفیت رفت.

آیا سرامیک برای کف حیاط مناسب است

برای خرید سرامیک کف حیاط با کیفیت عالی و قیمت مناسب به سایت کاشیران مراجعه کنید. این مرکز در زمینه فروش انواع سرامیک کف فعالیت می کند و توانسته رضایت همگان را جلب کند. خرید از کاشیران فرایندی ساده است و نیازی به مراجعه حضوری ندارد. کارشناسان کاشیران به شما کمک می کند تا بهترین سرامیک مناسب برای پارکینگ را انتخاب کنید.

کد خبر: ۱۰۵٬۲۸۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha