گفت‌وگوی فعالان اقتصادی با وزیر صنعت، معدن و تجارت
نشست هیات نمایندگان اتاق تهران برگزار می‌شود؛

گفت‌وگوی فعالان اقتصادی با وزیر صنعت، معدن و تجارت

نمایندگان بخش خصوصی در اتاق بازرگانی تهران در نشست بیست‌وپنجم خود میزبان سیدرضا فاطمی امین، وزیر تازه صنعت، معدن و تجارت هستند تا نخستین حضور وزیر در جمع فعالان اقتصادی بخش خصوصی رقم بخورد.

به گزارش بازار به نقل از اتاق تهران، بیست‌وپنجمین نشست هیات نمایندگان اتاق تهران صبح سه‌شنبه ۹ شهریورماه با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت برگزار می‌شود. به گزارش روابط عمومی اتاق تهران، این نشست به صورت مجازی برگزار می‌شود و از طریق سایت و اینستاگرام اتاق بازرگانی تهران نیز به صورت زنده پخش خواهد شد.

در این نشست، وزیر صنعت، معدن و تجارت که هفته گذشته از مجلس شورای اسلامی رای اعتماد گرفت، به جمع فعالان اقتصادی می‌آید و قرار است نمایندگان بخش‌خصوصی با وی پیرامون مطالبات و انتظارات خود از این وزارتخانه و دولت سیزدهم به گفت‌وگو بنشینند.

فاطمی امین که در دولت دهم معاونت برنامه‌ریزی وزارت تازه تاسیس صنعت، معدن و تجارت را برعهده داشت، به عنوان نماینده این وزارتخانه در هیات نمایندگان اتاق تهران حضور داشت و از این رو سابقه حضور در این جلسات را به عنوان عضو دولتی دارد.

او در دوران حضورش در معاونت برنامه‌ریزی وزارت صمت، استراتژی توسعه صنعتی را تدوین کرد و در جلسات هیات نمایندگان و کمیسیون‌های تخصصی اتاق تهران نیز حضوری فعال داشت.

بیست‌وپنجمین نشست هیات نمایندگان اتاق تهران با سخنرانی پیش از دستور محمد امیرزاده، مجیبد حسینی‌نژاد و مهراد عباد آغاز می‌شود و پس از آن رئیس اتاق تهران به طرح مسائل روز اقتصادی خواهد پرداخت و در سخنانی، ارزیابی بخش‌خصوصی از وضعیت کنونی حاکم بر اقتصاد و البته انتظارات این بخش از دولت سیزدهم را تشریح خواهد کرد. همچنین در این نشست گزارش تفریغ بودجه سال ۹۹ و گزارش حسابرس مستقل و بازرس قانونی اتاق تهران تشریح و به رای هیات نمایندگان گذاشته خواهد شد. پس از آن نیز گفت‌وگو با وزیر صنعت، معدن و تجارت آغاز خواهد شد.

نشست بیست‌وپنجم هیات نمایندگان اتاق تهران از ساعت ۷ صبح سه‌شنبه ۹ شهریورماه جاری به صورت مجازی برگزار و از طریق سایت اتاق تهران و حساب رسمی اتاق تهران در رسانه اجتماعی اینستاگرام به طور زنده پخش خواهد شد.

کد خبر: ۱۰۵٬۱۹۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha