۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۳
۳۰ هزار میلیارد تومان پروژه عمرانی در استان همدان در دست اجرا است
استاندارهمدان:

۳۰ هزار میلیارد تومان پروژه عمرانی در استان همدان در دست اجرا است

همدان - استاندار همدان اعتبارات عمرانی استان همدان را کمتر از یک هزار میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: با این وجود ۳۰ هزار میلیارد تومان پروژه عمرانی در استان همدان در دست اجرا داریم.

به گزارش خبرنگار بازار؛ سیدسعید شاهرخی ظهر یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه که با حضور معاونین استانداری و جمعی از اصحاب رسانه برگزار شد، ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت، گفت: دلیل جاودانی و سیره و روش‌ شهیدان رجایی و باهنر، برای همه دولت‌ها، اخلاص فداکاری، مردم‌داری و انجام هر فعالیتی برای رضایت خداوند بود.

وی بابیان اینکه نقش رسانه‌ها به عنوان پلی بین دولت و ملت در توسعه استان نقشی‌ بدیل است به این اعتبار قدرشناسی از آن‌ها ضرورت و اهمیت دارد، افود: رسانه‌های استان با صداقت و حُسن نیت در اصلاح امور، همیشه جریان‌ساز بودند. 

شاهرخی با تاکید بر اینکه در پیشبرد کارها و جهش استان نقش نمایندگان دور قبل و حال حاضر مثبت و تاثیرگذار بوده است، ادامه داد: روش و منش کاری ما، برنامه محور و ریل گذاری برای هر بخش و حوزه بوده است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه با اقدامات انجام شده در بخش بهداشت و درمان استان و عملیاتی کردن پروژه بیمارستان ۱۰۰۰ تخت خوابی توانستیم استان را بعنوان پایلوت درمان معرفی کنیم، افزود: طی سالهای اخیر در استان همدان از سه سد بهره برداری شده و دو سد در دست اجراست.

شاهرخی افزود: با سرمایه گذاری در بخش برق، زمینه پیشرفت بخش صنعت و کشاورزی فراهم شده و بزودی پروژه نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی در ملایر اجرایی خواهد شد.

استاندار همدان با یادآوری اینکه در بهره برداری از پتروشیمی دو معضل خوراک و آب وجود داشت که با رفع این مشکلات پتروشیمی را مورد بهره برداری قرار دادیم؛ اظهار کرد: احداث پتروشیمی در نهاوند در دست بررسی است و پس از بررسی کارشناسی پروژه عملیاتی خواهد شد.

وی تاکید کرد: با وجود اینکه کل اعتبارات عمرانی استان همدان کمتر از یک هزار میلیارد تومان بوده اما ۳۰ هزار میلیارد تومان پروژه عمرانی در استان همدان در دست اجرا داریم.

استاندار همدان گفت: استان همدان دارای برنامه توسعه است که بر اساس ظرفیت‌های موجود احصا و تدوین شده و به تکفیک شهرستان در دستور کار قرار گرفت.

شاهرخی با بیان اینکه توسعه استان همدان را بر اساس برنامه‌های کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلند مدت برنامه ریزی کردیم، افزود: مطالعاتی که در زمینه حمل و نقل ریلی انجام شده کامل و جامع است و نیز اتصال ریل راه آهن همدان به ملایر در حال انجام است.

وی با تاکید بر اینکه تلاش ما در مدت مسئولیت دوری از حاشیه‌ها و بگومگوهای سیاسی بی‌نتیجه بوده و بیشتر در پی تمرکز بر خدمت به مردم و توسعه استان بوده است، گفت: ۲۸۷ پروژه در حوزه‌های مختلف طبق برنامه ۱۰۰روز که ارزش آن‌ها بیش از ۳۵۰۰میلیارد تومان است در روزهای پایانی دولت افتتاح خواهند شد.

کد خبر: ۱۰۵٬۰۵۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha