۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۴
«زید سفلی» روستای پایلوت گلخانه های کوچک در میاندرود معرفی شد
نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس:

«زید سفلی» روستای پایلوت گلخانه های کوچک در میاندرود معرفی شد

ساری- زراعی، نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس گفت: روستای زید سفلی میاندرود به عنوان روستای پایلوت ایجاد گلخانه های کوچک در منطقه معرفی شده است.

منصورعلی زارعی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه میاندرود منطقه ای حاصلخیز برای کشاورزی است، وجود زمین چهار هزار هکتاری بنیاد مستضعفان در این منطقه قابلیت های خوبی را برای کشاورزی ایجاد کرده است.

وی از صدور حدود ۱۷۰ مجوز ایجاد گلخانه و کسب و کار کشاورزی در میاندرود و ساروی خبر داد و گفت: توسعه کشاورزی قراردادی از جمله طرح هایی است که در منطقه اجرا می شود.

وی با بیان اینکه روستای زید سفلی به عنوان روستای الگو و پایلوت طرح اشتغال زایی معرفی شده است، گفت: مجوز ۵۰ گلخانه مقیاس کوچک در این روستا صادر شده است.

زارعی با اظهار اینکه روستای زید به عنوان پایلوت مدنظر قرار گرفته شده است، گفت: با حمایت صندوق کارآفرینی امید و ارائه تسهیلات چهار درصدی امیدواریم بتوانیم اشتغال مناسب و پایداری ایجاد کنیم، زیرا بهره وری بالا و کیفیت بالا برای توسعه صادرات هدف اصلی است.

این نماینده مجلس تاکید کرد: برای حذف بروکراسی های اداری مقرر شد اعضای صندوق با حضور در محل روستا نسبت به صدور مجوز گلخانه اقدام کنند.

کد خبر: ۱۰۵٬۰۵۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha