۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۰
ارز در اختیار واردکنندگان نهاده‌های دامی قرار گرفته است
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس:

ارز در اختیار واردکنندگان نهاده‌های دامی قرار گرفته است

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: ارز تعیین شده برای شش ماهه نخست سال به صورت کامل در اختیار واردکنندگان نهاده‌های دامی قرار گرفته است.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، پرویز اوسطی عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی، در خصوص افزایش قیمت برخی محصولات کشاورزی، گوشت سفید و قرمز در بازار، گفت: طی مدت اخیر کمیسیون‌های تخصصی در زمینه بررسی برنامه وزرای دولت سیزدهم مشغول فعالیت به بوده‌اند اما دلایل این افزایش قیمت‌ها  در کمیسیون کشاورزی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

نماینده مردم قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در جریان گذار از دولت قبلی به دولت فعلی شاهد کم کاری‌هایی از سوی برخی مدیران و مسئولین بودیم، افزود: در هر صورت فردی که مسئولیتی را بر عهده گرفته است باید تا لحظه آخر به وظیفه خود عمل کند، کوتاهی‌های صورت گرفته قابلیت پیگیری دارد و این اتفاق صورت می‌گیرد.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه در زمینه تامین کالاهای اساسی و واردات نهاده‌های دامی پیگیری‌های لازم از سوی کمیسیون کشاورزی انجام شده است، عنوان کرد: بر اساس گزارش‌های ارائه شده ارز تعیین شده برای شش ماهه نخست سال به صورت کامل در اختیار واردکنندگان نهاده‌های دامی قرار گرفته و برای ادامه کار نیاز به ترمیم ارزی وجود دارد که با حضور آقای ساداتی‌نژاد و فاطمی امین در وزارتخانه‌های جهاد کشاورزی و صمت این موضوع نیز پیگیری می‌شود.

وی با بیان اینکه با توجه به خشک‌سالی با کمبود علوفه مورد نیاز دامداران نیز مواجه هستیم، گفت: افزایش قیمت برخی از محصولات مقطعی بوده و طی ماه‌های آینده بازار کنترل می‌شود و وزیران مربوطه نیز با حضور در کمیسیون‌های تخصصی مجلس گزارش‌های لازم را ارائه می‌کنند و این موضوع یکی از روحیات وزیر جهاد کشاورزی است و مسائل و مشکلات را به خوبی می‌شناسد.

کد خبر: ۱۰۵٬۰۵۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha