۱۵ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۸
معطل ماندن طرح بین‌المللی بازیافت هواپیما در همدان| آقایان مسئول زمین را تأمین کنند
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

معطل ماندن طرح بین‌المللی بازیافت هواپیما در همدان| آقایان مسئول زمین را تأمین کنند

همدان - فلاحی، نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس بابیان اینکه مقرر بود طرح بین‌المللی بازیافت هواپیما در همدان اجرایی شود، گفت: این طرح همچنان معطل و بر زمین مانده است.

حجت‌الاسلام احمدحسین فلاحی در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به اینکه طرح هایی که می تواند اشتغال زایی به همراه داشته باشد، در همدان راه به جایی نبرده اند، عنوان کرد: بایستی از هر سرمایه گذاری که کارشناسی شده، حمایت شود.

وی با تاکید بر این موضوع عنوان کرد: بنده نیز از چنین سرمایه گذاری حمایت کرده و دنبال کار وی را می گیرم.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به طرح بازیافت هواپیما در همدان مطرح کرد: این طرح، طرحی بین المللی است که در دنیا بیش از دو یا سه مورد آن وجود ندارد و قرار بود در همدان نیز اجرایی شود اما در حال حاضر شاهدیم که چندماهی است معطل و بر زمین مانده است.

حجت‌الاسلام فلاحی با بیان اینکه قرار بود این طرح در کنار فرودگاه همدان به انجام برسد، گفت: نگذاشتند این طرح انجام شود و اگر دیر بجنبیم آن را به سمنان می‌برند چون دومین استان متقاضی این طرح است.

وی عنوان کرد: این طرح نه تنها به لحاظ اشتغال زایی مهم است بلکه جنبه بین المللی نیز دارد و با ورود به این عرصه معضل فرودگاه همدان نیز حل می شود و شاهد راه افتادن فرودگاه همدان نیز خواهیم بود.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: آقایان مسئول باید زمین را تأمین کنند اما جای سوال است چرا زمین نمی‌دهند و چرا همراهی نمی‌کنند در حالی که وضعیت آب و هوایی همدان مناسب پیش بردن این طرح است.

کد خبر: ۱۰۴٬۹۲۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha