۶ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۲
کشف ۷۱ مرکز استخراج رمز ارز غیرمجاز و  جمع‌آوری ۴۲۴ ماینر در همدان
مدیرعامل شرکت برق استان همدان خبر داد:

کشف ۷۱ مرکز استخراج رمز ارز غیرمجاز و جمع‌آوری ۴۲۴ ماینر در همدان

همدان - مدیرعامل شرکت توزیع برق استان همدان از کشف ۷۱ مرکز استخراج رمز ارز غیرمجاز و جمع‌آوری ۴۲۴ ماینر از ابتدای سال تاکنون در استان همدان خبر داد.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان همدان، شیرزاد جمشیدی با تشریح دلایل قطعی برق در استان همدان طی هفته‌های گذشته اظهار کرد: امسال به دلیل کاهش بارندگی‌ها و افزایش شدید دما ناترازی بین تولید و مصرف به میزان ۱۳ هزار مگاواتی به وجود آمد که موجب اعمال برنامه اضطرار بار و خاموشی‌ها شد.

وی با بیان اینکه سهمیه در نظر گرفته شده برای استان همدان ۵۸۰ تا ۶۳۰ مگاوات بود، عنوان کرد: اوج مصرف برق در استان همدان ۷۶۸ مگاوات بود که در بدترین حالت ۱۸۰ تا ۱۹۰مگاوات خاموشی داشتیم و یا از طریق مدیریت مصرف آن را جبران می‌کردیم.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان همدان با اشاره به اینکه از اواخر اردیبهشت ماه ناترازی در تولید برق کشور و استان همدان به وجود آمد، گفت: در شرایط کرونایی به دلیل شرایط حاد هیچ‌گاه برنامه قطعی برای مراکز درمانی نداشتیم و همچنین برق بیمارستان‌ها و مخازن آب را به دلیل آن که مراکز حساسی هستند قطع نکردیم.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده از کشف ۷۱ مرکز استخراج رمز ارز غیرمجاز و  جمع‌آوری ۴۲۴ ماینر از ابتدای سال تاکنون خبر داد و اضافه کرد: از ابتدای طرح جمع‌آوری رمز ارز در استان همدان ۱۳۷ مرکز کشف و دو هزار و ۱۳۴ ماینر که چهار مگاوات برق را به خود اختصاص داده بودند؛ جمع‌آوری شده است.

کد خبر: ۱۰۴٬۸۶۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha