۶ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۹
هشدار شرکت ملی فرآورده‌های نفتی درباره پیام اینترنتی هدیه رایگان

هشدار شرکت ملی فرآورده‌های نفتی درباره پیام اینترنتی هدیه رایگان

روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران درباره انتشار یک پیوند (لینک) اینترنتی هشدار داد و ضمن تکذیب محتوای آن، از مردم خواست تا این آدرس اینترنتی را باز نکنند.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران، در چند وقت اخیر در شبکه های اجتماعی لینکی با عنوان هدیه رایگان شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران! در حال انتشار است که حاوی مطالب و ادعایی کذب در خصوص فعالیت‌ها و اقدامات این شرکت و با تیتری نامعتبر است که با این روش مردم را تشویق به باز کردن این لینک می‌کند.

شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران ضمن تکذیب عنوان و تمامی محتوای مطلب مورد نظر، اعلام می‌کند که این شرکت هیچگونه خبر، اطلاعیه یا پرسشنامه‌ای در این خصوص در هیچکدام از رسانه‌های فعال خود اعم از وبسایت رسمی این شرکت و همچنین شبکه های اجتماعی خود در ستاد و مناطق ۳۷گانه صادر نکرده و این مطلب از نظر شرکت ملی پخش فاقد اعتبار بوده و کذب است.

لازم به ذکر است که بر اساس پیگیری کارشناسان فنی این شرکت، لینک مورد نظر علی‌رغم تقلبی بودن، به احتمال زیاد حاوی بدافزار اینترنتی بوده و باز کردن و مشاهده آن، احتمال بروز آسیب های جدی به گوشی های تلفن همراه و سیستم های رایانه ای را در پی خواهد داشت.

لذا از تمامی هموطنان درخواست می شود ضمن پرهیز از مشاهده و مراجعه به اینگونه تبلیغات و مطالب تقلبی، تمامی اخبار معتبر در خصوص شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران را صرفا از طریق وب سایت رسمی این شرکت به آدرس WWW.NIOPDC.IR و شبکه های اجتماعی آن به آدرس NIOPDC_CO دنبال کنند.

کد خبر: ۱۰۴٬۸۵۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha