۶ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۰
جلوی بورس بازی زمین در زنجان گرفته می‌شود
مدیرکل راه و شهرسازی زنجان:

جلوی بورس بازی زمین در زنجان گرفته می‌شود

زنجان- بیات منش، مدیرکل راه و شهرسازی زنجان با بیان اینکه پروژه‌های محرک توسعه توسط راه و شهرسازی استان اجرا می‌شود، گفت: جلوی بورس بازی زمین گرفته می شود.

مسعود بیات منش در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه پنج هزار و احد مسکونی تنها در کوی زنگان و گلشهر شرق زنجان ساخته خواهد شد، گفت: تمام پروژه‌های رق زنجان پیمان سپاری شده و ۴۰ درصد کار به مرحله اسکلت نزدیک شده است.

وی اظهار کرد: ارزش روز پروژه‌های شرق زنجان بیش از سه هزار میلیارد تومان است و برای پنج هزار نفر به صورت مستقیم و پنج هزار نفر به صورت غیر مستقیم اشتغال ایجاد کرده است.

مدیرکل راه و شهرسازی زنجان گفت: شروع ساخت مدارس، مسجد و فضای مسکن در پروژه شرق زنجان آغاز شده و جلسات متعددی در این زمینه برگزار می شود و پیاده راه بزرگ تجاری در این منطقه راه اندازی می شود.

بیات منش با بیان اینکه پروژه های محرک توسعه توسط راه و شهرسازی استان اجرا می شود،تاکید کرد: سیاست این مجموعه این است که زمین از فاز زمین در آورده به ساخت و ساز و مسکن تبدیل شود تا جلوی مشکلات زیست محیطی و بورس بازی زمین گرفته شود.

وی ابراز داشت: پروژه‌های طرح اقدام ملی مسکن به دو قسمت شرقی و غربی تقسیم شده و این پروژه‌ها بیش از هفت هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری داشته و اجرای این پروژه‌ها باعث توسعه و رونق شهر زنجان می شود.

مدیرکل راه و شهرسازی زنجان نصریح کرد: در پروژه‌های طرح اقدام ملی مسکن از پیمانکاران و مشاوران بومی استان که از توان فنی و مهندسی برخوردار هستند استفاده شده است.

کد خبر: ۱۰۴٬۸۰۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha