۶ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۹
صدور مجوز برای انجام فعالیت اقتصادی کاهش یابد
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس:

صدور مجوز برای انجام فعالیت اقتصادی کاهش یابد

زنجان- طاهری، نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس با بیان اینکه برای توسعه تولید و ایجاد اشتغال باید موانع و قوانین دست و پاگیر برداشته شود، گفت: باید صدور مجوز برای انجام فعالیت اقتصادی کاهش یابد.

مصطفی طاهری در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه تولید و اشتغال نیاز به زیر ساخت دارد، گفت: امیدواریم دولت آینده زیر ساخت های لازم برای سرمایه گذاری را فراهم کند.

وی با بیان اینکه برای توسعه تولید و ایجاد اشتغال باید موانع و قوانین دست و پاگیر برداشته شود،اظهار کرد: باید صدور مجوز برای انجام فعالیت اقتصادی به کمترین حد خود برسد و بازه طولانی برای صدور مجوز ضربه به اقتصاد کشور است.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه توسعه بخش اقتصادی و رفع موانع تولید و اشتغال از اولویت‌ها و تاکیدات مهم مقام معظم رهبری است، گفت: باید پروژه‌هایی که در استان تحول اقتصادی ایجاد می‌کنند با قوت بیشتری اجرا شود.

طاهری با بیان اینکه باید میزان اعتبارات لازم و ویژه به اشتغال تخصیص داده شود، تاکید کرد: برای تقویت اقتصاد استان باید با برنامه و مدیریت جهادی وارد عرصه شد.

وی با بیان اینکه برای تحقق شعار سال باید همه مسئولین پای کار باشند، ابراز داشت: باید نرخ بیکاری در استان به کمترین خود برسد.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: باید تمام دستگاه‌های اجرایی زیر ساخت ها و شرایط لازم برای جذب سرمایه‌گذار را فراهم کرده و فرش قرمز زیر پای سرمایه گذار پهن کنند تا سرمایه گذار به استان دیگر نرود.

کد خبر: ۱۰۴٬۷۸۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha