۵ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۲
رئیس جمهور از کارگاه جمع آوری فاضلاب اهواز بازدید کرد

رئیس جمهور از کارگاه جمع آوری فاضلاب اهواز بازدید کرد

اهواز- رئیس جمهور در اولین برنامه سفر خود به استان خوزستان از کارگاه جمع آوری فاضلاب در منطقه کوی ملت اهواز بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار بازار، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی صبح امروز جمعه در سفری از پیش اعلام نشده برای بررسی مشکلات زیرساختی خوزستان به استان خوزستان سفر کرد.

وی در بخش اول سفر امروز خود، به همراه وزرای کشور، نیرو و جهاد کشاورزی از کارگاه جمع آوری فاضلاب منطقه کوی ملت اهواز بازدید کرد.

رئیس جمهور در این بازدید خطاب به وزرای نیرو و کشور، همچنین مسئولان استان به ویژه رؤسای آب و فاضلاب خوزستان دستوراتی برای تسریع در روند حل مشکل فاضلاب کلانشهر اهواز صادر کرد.

افزایش تعداد کارگاه‌ها برای سرعت در اجرای عملیات، و تعیین فرصت یک‌ ماهه به وزارت نیرو برای تحقیق در زمینه حل مشکل دفع آب‌های سطحی و فاضلاب در خوزستان به صورت تفکیکی و اجرای طرح موقت برای برون رفت از مشکلات بارندگی‌های پاییزه مخصوصاً در نقاط بحران زا، همچنین کوتاه کردن زمان به پایان رساندن پروژه‌های آب و فاضلاب اهواز و قرار دادن روز شمار برای پیش بینی به پایان رساندن پروژه‌های آب و فاضلاب اهواز از مهمترین دستورات رئیس جمهور در این بازدید بود.

به گزارش خبرنگار بازار، رئیس جمهور در نخستین سفر استانی صبح امروز جمعه وارد اهواز شد.

جمعی از اعضای کابینه سیزدهم از جمله وزرای نیرو، کشور، جهاد کشاورزی، بهداشت و درمان و رئیس سازمان برنامه و بودجه سید ابراهیم رئیسی را در نخستین سفر استانی همراهی می‌کنند.

رسیدگی به مشکلات استان خوزستان و بررسی راهکارهای فوری این مسائل هدف این سفر یک روزه اعلام شده است.

کد خبر: ۱۰۴٬۶۶۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha