۵ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۰
متقاضیان تعویض پلاک خودرو تا رفع مشکل تحمل کنند
رئیس پلیس راهور:

متقاضیان تعویض پلاک خودرو تا رفع مشکل تحمل کنند

هادیانفر، رئیس پلیس راهور ناجا گفت: متقاضیان تعویض پلاک بایستی تحمل کنند تا وضعیت به روال عادی برگردد.

به گزارش بازار، سید کمال هادیانفر، افزود: با توجه به حجم تراکم در سیستم نوبت دهی تعویض پلاک متقاضیان بایستی تحمل کنند تا وضعیت به روال عادی برگردد. هادیانفر:متقاضیان تعویض پلاک تا رفع مشکل تحمل کنند

وی ادامه داد: بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا بایستی مراکز تعویض پلاک در شهرهای قرمز و نارنجی تعطیل باشد، اما با رایزنی با وزرات کشور و ستاد ملی کرونا مراکز با تمام پرسنل، اما با ظرفیت پذیرش ۵۰ درصدی در حال فعالیت هستند.

هادیانفر گفت: با توجه به تعطیلی‌ها در یک ماه و نیم گذشته تعداد متقاضیان برای تعویض پلاک افزایش یافت و انباشت متقاضیان را شاهد هستیم.

رئیس پلیس راهور ناجا افزود:در حال حاضر فعالیت مراکز را ۳ ساعت در روز افزایش داده ایم، اما مراکز با تمام پرسنل و با ظرفیت پذیرش ۵۰ درصدی در حال فعالیت هستند که اگر خارج از مصوبه ستاد ملی کرونا عمل کنیم عواقب قضایی در پی دارد.

وی گفت: به هر صورت شاهد افزایش متقاضیان برای تعویض پلاک هستیم که متاسفانه بیشتر متقاضیان دلال‌ها و بنگاه داران خودرو هستند که در ده روز آینده قرار شد مالیات سالیانه خودرو و مالیات نقل و انتقال را برای هر سری تعویض پلاک دریافت کنیم که این موجب کاهش مراجعات خواهد شد.

هادیانفر افزود: سیستم نوبت دهی تعویض پلاک نیز از کشوری به استانی تبدیل شد و هر شهروند بایستی در شهر خود نسبت به تعویض پلاک اقدام کند که این موضوع باعث می‌شود که بار فشار از سیستم مراکز تعویض پلاک پایتخت برداشته شود.

کد خبر: ۱۰۴٬۶۵۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha