۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۲
۲۲۰ کسب و کار خرد سیستان و بلوچستان به پلتفرم های فروش معرفی شدند
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

۲۲۰ کسب و کار خرد سیستان و بلوچستان به پلتفرم های فروش معرفی شدند

زاهدان - ابراهیمی، مدیر کل بانوان استانداری سیستان و بلوچستان گفت: تعداد ۲۲۰ کسب و کار به جهت حمایت از کسب و کارهای ایجاد شده و تسهیل فرآیند فروش کالاها به پلتفرم های فروش معرفی شدند.

زهرا ابراهیمی در گفت و گو با خبرنگار بازار، اظهار داشت: یکی از اصلی ترین چالش های موجود برای کسب و کارهای نوپا و هنرمندان صنایع دستی عدم بازار فروش مناسب است.

مدیر کل بانوان استانداری سیستان و بلوچستان گفت: با معرفی این کسب و کارها به پلتفرم های فروش زمینه برای توسعه و تسهیل روند فروش کالا فراهم می شود.

وی افزود: این پلتفرم ها کالا ها را در معرض بازدید کنندگان زیادی قرار می دهند به همین دلیل امکان جذب مشتری برای صاحبان کسب و کار افزایش پیدا می کند.

ابراهیمی با اشاره به اینکه، تاکنون ۲۲۰ کسب و کار در رشته های مختلف به این پلتفرم ها معرفی شدند، تصریح کرد: ️راه اندازی خانه های مهارت در محلات و مناطق مختلف استان سیستان و بلوچستان از جمله سکونتگاه های غیر رسمی و روستاها با جدیت دنبال می شود.

وی با بیان اینکه، ۴۹درصد جمعیت استان سیستان و بلوچستان را بانوان تشکیل می دهند، گفت: ارائه تسهیلات ویژه کارفرمایی در چندین مرحله  با همکاری دستگاه هایی نظیر کمیته امداد امام خمینی و بهزیستی نیز انجام شده که سبب مهارت آموزی بیشتر   و ورود زنان به بازار کار شده است.

مدیر کل بانوان استانداری سیستان و بلوچستان تصریح کرد: این روند به صورت مستمر برای تقویت بازار های فروش و بازار سازی دنبال می شود.

کد خبر: ۱۰۴٬۶۲۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha