۳ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۷
با جهش تولید شاهد کاهش آمار بیکاری در کشور خواهیم بود
سخنگوی کمیسیون عمران مجلس تاکید کرد:

با جهش تولید شاهد کاهش آمار بیکاری در کشور خواهیم بود

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس گفت: با رونق و جهش تولید قطعا شاهد کاهش آمار بیکاری، مقابله با تحریم های ظالمانه آمریکا و در نهایت رونق اقتصادی برای تمام مردم خواهیم بود. حمایت از تولید موجب افزایش تولید محصولات و رونق صادرات کالا به کشورهای همسایه، منطقه و فرامنطقه ای خواهد شد.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، صدیف بدری سخنگوی کمیسیون عمران مجلس، با اشاره به نام گذاری سال ۹۹ به عنوان سال جهش تولید از سوی مقام معظم رهبری، گفت: ابتدای باید از معظم له بابت حمایت گسترده از بخش تولید و اقتصاد کشور تقدیر و تشکر کنیم، نام گذاری چند سال اخیر از سوی ایشان نشان می دهد که کشور برای برون رفت از مشکلات نیاز به توسعه تولید دارد.

نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در سال های اخیر به ویژه سال ۹۸ اقداماتی برای تقویت و توسعه تولید صورت گرفت، اما به نظر می رسد که این اقدامات برای رونق و جهش تولید در کشور کافی نبوده است، در سال  جدید باید اقدامات جدی از سوی مجلس و دولت برای توسعه تولید کشور صورت گیرد.

وی گفت: قطعا باید قوانین دست و پاگیر بخش تولید اصلاح شود، مجلس در راستای رفع موانع تولید حرکت کند که یکی از این اقدامات می تواند تصویب قانونی برای ارائه تسهیلات کم بهره به بخش تولید باشد، همچنین بازنگری در قوانین بر تولید و مقابله با کسب و کارهای سودگرایانه از اقدامات دیگر مجلس باید باشد.

بدری تصریح کرد: قطعا با ایجاد زیرساخت های لازم استعدادهای موجود در بخش تولید از حالت بالقوه به حالت بالفعل تبدیل می شود و آن زمان است که کشور شرایط بسیار خوبی را تجربه خواهد کرد، از این رو مجلس و دولت باید اقدامات عملی جدی را برای تقویت تولید کشور و رفع موانع پیش روی صورت دهند.

وی گفت: با رونق و جهش تولید قطعا شاهد کاهش آمار بیکاری، مقابله با تحریم های ظالمانه آمریکا و در نهایت رونق اقتصادی برای تمام مردم خواهیم بود. حمایت از تولید موجب افزایش تولید محصولات و رونق صادرات کالا به کشورهای همسایه، منطقه و فرامنطقه ای خواهد شد که این امر ما را از فروش و درآمدهای نفتی بی نیاز خواهد کرد.

کد خبر: ۱۰٬۴۶۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha