۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۱
بسیج همه نمایندگی‌های خارجی کشور برای تامین واکسن
وزیر امور خارجه عنوان کرد

بسیج همه نمایندگی‌های خارجی کشور برای تامین واکسن

وزیر امور خارجه کشورمان گفت: همه نمایندگی‌ها و سفارتخانه‌های ما در خارج از کشور برای تامین واکسن بسیج خواهند شد.

به گزارش بازار، حسین امیرعبداللهیان در جلسه ستاد ویژه کرونای وزارت خارجه تصریح کرد: ما امروز این جلسه را به عنوان «اولین نشست ستاد تسریع در واردات واکسن کرونا» تشکیل دادیم و از وزیر بهداشت نیز خواهش کردیم تا در این جلسه حضور داشته باشند و از نزدیک نظرات را استماع کنند.

وی افزود: آقای عین الهی، وزیر بهداشت و درمان، فردی عملیاتی و عملگرا هستند و روز گذشته و پس از اخذ رای اعتماد از مجلس تا نیمه شب از بخش‌های کرونایی در چندین بیمارستان بازدید کردند.

وزیر امور خارجه گفت: با توجه به تاکیدات رئیس جمهور؛ همه وزارتخانه‌ها دو اولویت اصلی مبارزه با کرونا و اقتصاد و معیشت مردم را باید در دستور کار خود قرار دهند لذا ما نیز در وزارت خارجه بدون وقفه همه تلاش خود را از طریق این ستاد انجام خواهیم داد.

وی افزود: البته فرماندهی این موضوع بر عهده وزارت بهداشت و مسئولان ذیربط است، اما وزارت خارجه تسهیل کننده و هماهنگ کننده خواهد بود.

امیر عبداللهیان گفت: امیدواریم کارهای خوبی که در بیش از یک سال گذشته انجام شده است، ادامه داشته باشد.

وی تاکید کرد: همه نمایندگی‌ها و سفارتخانه‌های ما در خارج از کشور برای تامین واکسن بسیج خواهند شد و در این مسیر توجه ویژه‌ای هم به بخش خصوصی خواهیم داشت تا واکسن غیر فیک و اصلی مطابق با استانداردهای بهداشتی وارد کشور شود.

کد خبر: ۱۰۴٬۶۱۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha