۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۰
اجرای تمام وعده‌های دولت باید پیگیری شود
معاون اول رئیس جمهور:

اجرای تمام وعده‌های دولت باید پیگیری شود

مخبر، معاون اول رئیس جمهور گفت: تمام وعده‌های رئیس جمهور و وزرا باید با لحاظ جدول زمانبندی اجرای آن احصا و به صورت ماهانه بررسی و پیگیری شود.

به گزارش بازار، محمد مخبر در اولین جلسه هیات دولت سیزدهم با اشاره به رای اعتماد روز گذشته مجلس به کابینه، تصریح کرد: تمامی وزرا برنامه ارائه کرده و در کمیسیون‌های مجلس نیز قول‌هایی دادند چنانچه بسیاری از روسای کمیسیون‌های مجلس در تماس با من، در خصوص چگونگی عمل به وعده وزرا سوال کردند.

وی افزود: پیشنهادی دارم؛ باید وعده‌های رئیس جمهور و وزرا با لحاظ زمانبندی اجرای آن‌ها احصا شود، هر وزیری باید قول‌های رئیس جمهور و خود (مربوط به وزراتخانه مربوط) را احصا کند تا ما بتوانیم حداقل ماهانه پیگیری و اجرای این وعده‌ها را بررسی کنیم.

معاون اول رئیس جمهور گفت: مثلا وعده ساخت یک میلیون مسکن نمی‌تواند به صورت خلق الساعه اجرا شود لذا باید با جدول زمانبندی مشخص شود که مثلا ماهانه ۸۰ یا ۹۰ هزار خانه خواهند ساخت یعنی ما باید ببینیم که پیشرفت فیزیکی به شکلی پیش می‌رود که در پایان سال به نتیجه می‌رسد.

وی با اشاره به کاهش ارزش پول ملی تصریح کرد: جزو قول‌های رئیس جمهور بازسازی ارزش پول ملی و قدرت یابی آن است که با تولید رخ می‌دهد؛ وضعیت تولید باید در هر وزارتخانه‌ای مشخص و با جدول بندی زمانی نحوه پیگیری و اجرای آن کنترل شود تا شاهد آن نباشیم که در پایان سال وعده‌ها به نتیجه نرسیده اند.

کد خبر: ۱۰۴٬۵۹۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha