۲ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۵
 جولان ۱۲ هزار دستگاه ماشین آلات کشاورزی بی پلاک در مازندران
بازار پیگیری کرد؛

جولان ۱۲ هزار دستگاه ماشین آلات کشاورزی بی پلاک در مازندران

ساری- ۱۲ هزار دستگاه ماشین آلات کشاورزی بدون پلاک در مازندران جولان می دهند و ساماندهی این ادوات ضرورتی اجتناب ناپذیر به نظر می رسد.

به گزارش خبرنگار بازار، جولان ماشین آلات و اداوات کشاورزی بدون پلاک در مازندران درحالی است که بخش قابل توجهی از سوخت شامل بنزین و گازوئیل توسط این ماشین آلات مصرف می شود. از این رو ساماندهی و پلاک گذاری این دستگاه ها نیاز ضروری به نظر می رسد.

از سوی دیگر با توجه به کشاورزی بودن مازندران، حضور و جولان ماشین آلات بدون پلاک در راه ها و مزارع مشکلات فراروانی را ایجاد می کند.

عزیزاله شهیدی فر رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به اجرای طرح پلاک گذاری ماشین آلات کشاورزی در استان از مالکان تراکتورهای کشاورزی و کمباین های غلات فاقد پلاک به نام مالک خواست در این طرح شرکت کنند.

وی افزود: سهمیه سوخت از شهریورماه به اداوات کشاورزی بدون پلاک تعلق نمی گیرد از این لازم است مالکان با مراجعه به دفتر تعاونی دهیاران نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران با اشاره به اینکه ۱۲ هزار دستگاه ادوات کشاورزی فاقد پلاک هستند، اظهار امیدواری کرد با اجرای این طرح، شاهد پوشش حداکثری پلاک گذاری در سطح استان باشیم.

مازندران بیش از ۴۶۰ هزار هکتار اراضی کشاورزی دارد و از جمله استان هایی بوده که بیشترین شمار ماشین آلات کشاورزی در آن فعال هستند.

کد خبر: ۱۰۴٬۲۰۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha