۲ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۲
۹۰ درصد مطالبات مازندرانی‌ها اشتغال است/ کودتای اقتصادی در سهام عدالت
نماینده مردم بابل در مجلس:

۹۰ درصد مطالبات مازندرانی‌ها اشتغال است/ کودتای اقتصادی در سهام عدالت

بابل- سعادتی، نماینده مردم بابل در مجلس با بیان اینکه ۹۰ درصد مطالبات و خواسته های مردم مربوط به اشتغال است، خواستار تدوین بسته جامع در این زمینه شد.

مهدی سعادتی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه ۹۰ درصد خواسته ها و مطالبات مردم مربوط به اشتغال و تسهیلات است، خواستار تدوین بسته جامع برای حل مشکل بیکاری و اشتغال در استان و کشور شد.

وی با اظهار اینکه دولت گذشته توان اجرای بسته کامل اشتغال را نداشت، گفت: انگار وزارت تعاون در دولت قبل مامورتی نداشت و همه در آن تماشاگر و نظاره گر بوده اند.

رئیس فراکسیون سهام عدالت موضوع اشتغال را در کشور مسئله مهمی دانست و خواستار توجه ویژه برای حل آن و رفع بیکاری شد.

سعادتی به اهمیت تعاون اشاره و اضافه کرد: متاسفانه در موضوع سهام عدالت خیانت های بزرگی صورت گرفته است و تقاضا داریم با توجه به رویکرد موجود در دولت، پاکسازی از درون در وزارت تعاون صورت گیرد و مشکلات موجود در این بخش نیز برطرف شود.

وی، هماهنگی و بهم پیوستگی تیم اقتصادی را امری مهم برشمرد و گفت: پنجره واحد در سرمایه گذاری و توسعه همکاری با اوراسیا باید مدنظر قرار گیرد.

این نماینده مجلس با بیان اینکه در سهام عدالت نوعی کودتای اقتصادی صورت گرفته است، افزود: ۵۰۰ هزار میلیارد تومان سرمایه در این بازار از دست رفت و باید جلوی آن را گرفت.

کد خبر: ۱۰۴٬۱۹۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha